Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupilam przez allegro produkt, dostalam fakture i skontaktowalam sie ze sprzedawca, napisalam ze faktura i zaksiegowana kwota sie nie zgadza-jest za wysoka. Sprzedawca odpisal, ze faktura i zakup po ich stronie nie ma bledow. Nie wiem czemu doszlo do pomylki i dlaczego allegro pobralo wiecej z konta za produkt.
Jak rozwiazac ta sytuacje? Prosze o pomoc
@MasternakDental a jaką masz różnice?
@MasternakDental Jaką metodą płaciłaś? Przez Allegro, czy bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy?
Jeżeli przez Allegro, to kwota nie może być za duża. Jeżeli bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy, to domagaj się zwrotu różnicy. Jeżeli będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc pracownika Allegro.
@MasternakDental czy możesz wskazać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem? Sprawdzę to!
Numer zamówienia c0dd25b3-5f25-11ec-bf38-6791dbe9d261
Dziękuję
@MasternakDental Skonsultuję to dla Ciebie - widzę, że łączna kwota za to zamówienie to 578.60 zł. Rozumiem, że kwota na fakturze wynosi 617,60 zł i również tyle zostało pobrane z Twojego konta?
Nie, z banku pobrało 578,60, a na fakturze mam 539,60.
I 539,60 zł kosztowały produkty- sprzedawca mówi, że u niego kwota się zgadza.
@MasternakDental Prawodpodobnie wykupiłeś usługę Allegro Smart! na rok. Jej koszt to pozostałe 39 zł (cena promocyjna obowiązywała w grudniu).
Nie mam nic co by mogło to wykazać- w takim razie potrzebuję fakturę
Edytować: Usunięto podwójny post
@MasternakDental Wykupiłeś roczną subskrypcję Allegro Smart! 17 grudnia 2021 r. - dokładnie wtedy, gdy opłaciłeś zamówienie nr c0dd25b3-5f25-11ec-bf38-6791dbe9d261. Fakturę powinieneś otrzymać mailem. Jeśli jej nie odnajdziesz, tutaj możesz zamówić duplikat.
A nie masz podpiętej karty płatniczej i pobrało coś automatycznie, tak jak np: opłatę za Smarta?
Mam nadzieję, że Smart Fees ma dołączony paragon, a nie tylko przypisuje je do istniejących transakcji, aby moje konto się nad nimi zastanawiało.