Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich. Czy ktoś miał taki problem z opcją Zapytaj o zakup a chodzi dokładnie o to, że jak chce napisać wiadomość i klikam w okienko wiadomość do sprzedawcy to strona za każdym razem się przeładowuje. Niemożna nic napisać bo non-stop się przeładowuje. Problem zauważyłem na przeglądarce chrome w smartfonie. Pliki cookies i pamięć podręczna czyści się za każdym razem po zamknięciu przeglądarki. Tym bardziej że korzystam z trybu incognito.
@Client:44052296 Sprawdź proszę czy problem występuje kiedy korzystasz z innej przeglądarki oraz na innym urządzeniu.
@nat_not to tylko występuje na smartfonie. Innej przeglądarki nie będę instalował.
Jak wejdę w menu przeglądarki i zmienię WERSJA NA KOMPUTER wtedy już mogę zaznaczyć okienko i wpisać wiadomość.
@Client:44052296 W takim razie odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Mam nadzieję, że to pomoże.