Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam takie pytanie ponieważ zakupiłem grę w wersji cyfrowej na xboxa i w opisie gry było że gra jest w języku polskim czym się sugerowałem bo jest to dla mnie ważne po czym okazało się ze po zakupie i instalacji gra jest po angielsku i nie ma opcji języka polskiego. Sprzedający odpisał :
Gra według oficjalnej strony https://www.xbox.com/pl-PL/games/store/dead-by-daylight/C0N22P73QZ60 nie posiada polskiej wersji językowej w ogóle, natomiast przy wystawianiu oferty w każdym dziale allegro wymaga połączenia oferty z katalogiem produktów, w katalogu produktów wdarł się błąd z którego korzystają również inny sprzedawcy i przez to w ofercie znajduje się informacja o polskiej wersji językowej. Zmieniłem już opis produktu i poprawiłem informacj w katalogu.
Czy mogę z tym coś zrobić ponieważ zależy mi na polskiej wersji...
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Towar niezgodny z opisem powinieneś reklamować u sprzedawcy . To że sprzedawcy mają problem z łączeniem z katalogiem to też prawda ,co nie zmienia faktu że sytuacja wymaga reklamacji.
Ok napiszę do sprzedawcy dziękuję za odpowiedź
Taką dostałem odpowiedź 😕
@Gravediggaz25 Problem z katalogiem jest taki, że często allegro nawet pomimo zgłaszania błędów nie robi z tym NIC. Ostatnio zgłosiłem ewidentny błąd produktu z katalogu w ofercie którą wystawiałem na sprzedaż i dokładnie opisałem co jest nie tak z "produktem" to dostałem odpowiedź, że:
"Dzień dobry,
dziękuję Państwu za cierpliwość.
Otrzymałam informację, że zmiana nie zostanie wprowadzona.
W razie wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji. "
Problem był w tym, że 'produkt' - konsola PS4 w wersji "FAT" (pierwsza generacja) miała w nazwie SLIM a zdjęcia przedstawiały kilka różnych kombinacji konsol w 3 różnych wersjach FAT/SLIM/PRO z kilkoma padami, bez padów, z grami, bez gier itp. Totalny kosmos.
Ciężko jest więc mieć o to pretensje do sprzedawcy - jak widać zgłaszamy błędy ale nikt z tym nic nie robi.
Był to ostatni raz kiedy zgłaszałem jakiekolwiek błędy - niech się dzieje co chce.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgłoszenie nr. 25357389
Ja doskonale rozumiem ze to nie zła chęć sprzedającego ale niestety pieniądz mój ...
@k_owczarek1 nie lubi konsol
@komis-bell, poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zgłoszenia. Otrzymałam odpowiedź, że EAN oraz kod producenta w produkcie wyraźnie wskazują konsolę PS4 Slim + 2 pady. Być może zmyliły Cię zdjęcia w produkcie, natomiast wszystkie zostały usunięte zgodnie z Twoją sugestią, choć pewnie niezgodnie z intencją - usunęliśmy je, ponieważ prezentowały one inne wersje/zestawy lub zdjęcia używanej konsoli.
@mr_oma W takim razie otrzymałaś błędną odpowiedź bo zarówno kod producenta (CUH-1116A) jak i EAN wskazują na konsolę PS4 - "FAT".
U mnie na szczęście się wyjaśniło pozytywnie i sprzedający zwrócił pieniążki także super mam nadzieje ze także tutaj się wszystko wyjaśni 🙂
@komis-bell, z tego, co widzę pod EAN 0711719927204 oraz 711719927204, widnieje kod producenta 9927204. Czy na pewno mówimy o tym samym produkcie?
@mr_oma Do jakiego produktu była podpięta aukcja 12466215785?
@komis-bell, pod EAN 0711719282365. Twoje zgłoszenie jest podpięte pod inny produkt - do tego nie zgłaszałeś sugestii.
@mr_oma Hmmmmmm... Ok bez bicia przyznaję się, że nie wiem o co w takim razie chodzi. Wygląda na to, że jednak błąd wynika z mojego niedopatrzenia ale nie mam pojęcia jak do niego doszło.
Biję się w pierś i zwracam honor 🙂