Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot świecące kule ogrodowe, jedna po 4 miesiącach przestała świecić. Zatem napisałem do sprzedającego, ale otrzymałem tylko automatyczna odpowiedź że jest pandemia i jak będzie to możliwe to odpowiedza jak najszybciej. Nawet pisałem że odeśle produkt i nawet to nie pomogło. nie odpisali i tak następne parę razy pisałem i trwa to rok czasu, a sprzedawca nawet nie odpisał.
moniek13-7 sprzedawca powinien odpowiedzieć w 24H jeśli to nie nastąpi napisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Sprawdź jeszcze czy masz możliwość otwarcia dyskusji - moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem .,,
@moniek13-7 Na drugi raz nie czekaj aż tyle czasu, tylko zakładaj spór i proś o pomoc pracownika Allegro. Na spór masz 6 miesięcy.
Teraz poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i powinien się zająć Twoją reklamacją.
Niestety Allegro ograniczyło czas na komentarze do 90 dni, dlatego po 3 miesiącach sprzedawcy mogą sobie bez ryzyka załapania negatywa, lekceważyć zgłoszenia reklamacyjne. Dawniej komentarze można było wystawiać bezterminowo.
Dodam jeszcze, że jeśli po Twoim pierwszym zgłoszeniu reklamacyjnym sprzedawca nie zajął stanowiska w sprawie zgłoszonych wad w ciągu 14 dni, reklamacja jest z mocy prawa uznana za słuszną.
Dokładnie jak pisze @xyz96 - Reklamacja została uznana wraz z twoimi żądaniami, o ile wysunąłeś. Możesz domagać się teraz ich spełnienia