anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zastraszanie przez sprzedajacego

harpja
#8 Zapaleniec

W wielkim skrócie:

Kupiłam zapach do domu (2szt), przesłałam przyszła niekompletna. Bez patyczków zapachowych i kartonika. Zgłosiłam ten fakt sprzedającemu. Zaproponował odesłanie produktu. Niestety produkt został otwarty celem sprawdzenia zapachu, więc nie chciałam odsyłać, a jedynie otrzymać brakujące patyczki. Sprzedający stwierdził, że nie jest to możliwe. Wystawiłam negatywny komentarz o niekompletnym zamówieniu. Otrzymałam telefon od sprzedającego który pasywno- agresywnym tonem próbował coś wynegocjować. Rozłączyłam się. Teraz dostałam pogróżki o sądownych pismach. Ratunku! Co robić? Nie podoba mi się takie zachowanie. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@harpja miałeś prawo ocenić sprzedawcę , a ten ma prawo się z tym nie zgodzić , ale czy pójdzie dalej ....któż to wie .

oznacz moderatorów

harpja
#8 Zapaleniec

Rozumiem. Ale czy straszenie sądami jak nie wycofam tej opinii  i wydzwanianie z naprawdę nieprzyjemnym tonem głosu to jest sposób aby podjąć jakikolwiek dialog? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

nooo... np ,, jeszcze jeden telefon lub wiadomość i zgłoszę nękanie na policję ,,

dobre ..no nie ? 🤔

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

On Cię nie straszy, on informuje, że może pójść do sądu przeciwko Tobie, bo wystawiłaś mu negatywną opinię.
Ile razy dzwonił? raz dwa? za trzeci mu powiedz, że Twoim zdaniem to jest nękanie i następny telefon zgłosisz na Policję.
Szkoda, że nie udało Wam się dogadać, przecież to prosta reklamacja, odsyłasz niepełne zamówienie i w zamian dostajesz pełnowartościowe. Bez znaczenia, że otwarte, nadal - niezgodne z ofertą.

oznacz moderatorów

harpja
#8 Zapaleniec

Poczekam na kolejny telefon i spróbuję w ten sposób. Nie lubię takich nieprzyjemnych sytuacji 

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador

Może sprzedawca potrzebuje przedstawić produkt dostawcy, żeby móc go u niego reklamować/wymienić na pełnowartościowy? Jak poprosił o odesłanie to trzeba było tak zrobić. Nie robił problemów, a oberwał negatywa....

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@harpja tak myślę, że @musashi2007  może mieć rację.
Dogadaj się, ze sprzedawcą.
Niech Ci przyśle etykietę, Ty odeślesz mu ten otwarty towar, on Ci wyśle pełnowartościowy. Wycofasz negatywa (jakby były problemy, to tutejsi Moderatorzy chętnie pomogą), i wszyscy będą zadowoleni, Ty będziesz mieć pełnowartościowy towar, sprzedawca nie będzie miał negatywa. I obie strony będą zadowolone. 🙂

oznacz moderatorów

harpja
#8 Zapaleniec

Zaproponowałam sprzedawcy przesłanie etykietki zwrotnej wg Twojej propozycji. Odeślę to co przysłał. Nie chce mieć z tak nieuczciwym sprzedającym nic do czynienia. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@harpja komentarz negatywny to potrafisz wystawić i publicznie nawoływać do niekupowania u danego sprzedawcy

a przepisów prawa to już nie znasz, reklamować towaru nie umiesz

sprzedawca ma pełne prawo domagać się usunięcia wpisów mu szkodzących

 

Art. 24. [Ochrona dóbr osobistych]
§ 1.
Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono bezprawne. W razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba, która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych w kodeksie może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego albo zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.
§ 2.
Jeżeli wskutek naruszenia dobra osobistego została wyrządzona szkoda majątkowa, poszkodowany może żądać jej naprawienia na zasadach ogólnych.

oznacz moderatorów

harpja
#8 Zapaleniec

To mogłoby być podstawa w przypadku, jakby tak było. Ale jeśli zamawiam coś a dostaje połowę czegoś, potem proszę o dosłanie brakujących elementów a spotykam się z odmową to mam prawo napisać, że towar był niepełnowartościowy a nie cieszyć sie, że dostałam tylko pół. 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Złożyłaś reklamację, sprzedawca zaproponował zgodne z prawem rozwiązanie czyli odesłanie całości, Ty zdecydowałaś, że z tego nie skorzystasz, bo Ci nie odpowiada, ale za to wystawisz negatywa. I jesteś niezadowolona, że sprzedawca jest niezadowolony z tego rozwiązania. On dopełnił swoich obowiązków i dostał karę.
Trzeba było w negatywnie uczciwie napisać: towar przyszedł niepełnowartościowy, sprzedawca uznał reklamację i zaproponował rozwiązanie, ale nie takie jak oczekiwałam, więc wystawiam negatywa.

oznacz moderatorów