Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Skompletowałem koszyk na Allegro przez komputer. Po zalogowaniu się w aplikacji nie jest widoczna zawartość koszyka ( nie ma tych produktów co są jak loguję się na stronie. )
A inaczej nie skorzystam z Allegro Pay.
Proszę o pomoc
@DARC123 Czy na pewno w obu miejscach logujesz się na to samo konto?
Tak. Mam 1 konto na Allegro
Sprawdź czy zarówno na komputerze jak i smartfonie jesteś zalogowny na tym samym koncie Allegro.
Dlaczego nie możesz skorzystać z Allegro Pay na komputerze?
przepraszam chodziło mi o Allegro Cash
@DARC123 Prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem oraz to, że w aplikacji i przeglądarce jesteś zalogowany na tym samym koncie. W treści wiadomości podaj link do tego wątku.
@DARC123 Dziękuję za przesłaną wiadomość. Jednocześnie muszę Cię prosić, żebyś w przypadku zrzutów z przeglądarki zadbał o to, by widoczna była data i godzina oraz pasek adresu.
@DARC123 Zespół techniczny nie potwierdził błedów po naszej stronie. Jeśli problem nadal występuje, prośba o wylogowanie się w aplikacji i ponowne zalogowanie. Jeżeli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie filmiku z widokiem dodawania przedmiotów do koszyka w przeglądarce, logowania się w aplikacji i tam weryfikacji zawartości koszyka.