anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zbyt szybkie zakończenie DYSKUSJI, problem nie został rozwiązany.

MAMY ROZWIĄZANIE!
RAF81
#8 Zapaleniec#

Witam, mam problem z jednym sprzedawcą, otworzyłem dyskusję z nim, bo nie wysyłał towaru w końcu po dłuższym dialogu, wysłał towar, przyszedł sprawdziłem wszystko jest ok, zakończyłem niestety dyskusję, ale okazało się że po prostu nie przysłał mi FAKTURY VAT, ani elektronicznie ani papierowo. Niestety dyskusji ponownie nie mogę otworzyć. Napisałem mu dwie wiadomości, mimo że jest online na allegro, nie raczy na nie odpisać, próby do dzwonienia kończą się odrzuceniem połączenia. Niby nic wielkiego, ale zaznaczyłem że chcę fakturę, ale jej nie otrzymałem. Co można jeszcze w tym kierunku zrobić ? można gdzieś napisać do allegro czy jak ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Sprawdź czy nie otrzymałeś faktury mailowo w wiadomości otrzymanej po wysyłce towaru. 
Jeżeli nie znajdziesz pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

oznacz moderatorów
RAF81
#8 Zapaleniec#

Sprawdziłem dokładnie maila kilka razy, brak faktury, ale skontaktowałem się z czatem allegro, otworzyli ponownie dyskusje.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@RAF81 Allegro chyba może ponownie otworzyć dyskusję, z tego co pamiętam z forum.

Poproś Allegro o pomoc poprzez Czat https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

oznacz moderatorów
RAF81
#8 Zapaleniec#

Skontaktowałem się z czatem allegro, otworzyli ponownie dyskusje. Dziękuje za podpowiedź.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@RAF81 Nigdy nie zamykaj dyskusji, zanim wszystko do końca nie zostanie rozstrzygnięte.

oznacz moderatorów
RAF81
#8 Zapaleniec#

Zamknąłem tylko dlatego, że zapomniałem sprawdzić czy mam fakturę na allegro, ale będę teraz pamiętał 😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Poproś Allegro o ponowne otwarcie zakończonej Dyskusji lub o inną pomoc w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @RAF81 ,

możesz wystawić odpowiedni komentarz do tej transakcji, żeby ostrzec innych kupujących przed tym sprzedawcą. Jeśli wybierzesz odpowiedni typ komentarza i zaznaczysz odpowiednią liczbę gwiazdek sprzedawca sam się z Tobą skontaktuje. Pamiętaj, żeby nie usuwać komentarza zanim sprzedawca nie dopełni wszystkich obowiązków.

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
RAF81
#8 Zapaleniec#

Komentarz na pewno odpowiedni otrzyma, to będzie chyba mój pierwszy negatyw, bo na taki zasługuje. Pisze do niego, nie odpisuje mimo ze zalogowany na allegro, kilka razy napisalem nic, dzwonie to jeden telefon wylaczony, drugi odrzuca polaczenie. Tak się nie traktuje kupujacych, mozna miec problemy ale trzeba byc szczerym i o tym informowac kupujacych.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Teraz w Dyskusji już odpowie. Dyskusja to bardzo skuteczne narzędzie w rozwiązywaniu problemów transakcyjnych.

oznacz moderatorów
RAF81
#8 Zapaleniec#

Po 10 minutach mam już fakturę na mailu, niesamowite jest to jak działa dyskusja na allegro 😉

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@RAF81 Negatywa koniecznie wystaw, ostrzeżesz innych przed problemami z tym sprzedawcą. Pamiętaj, aby ocena była zgodna z rzeczywistym przebiegiem transakcji.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@RAF81 To dlatego, że dyskusje wpływają na jakość sprzedaży, która później wpływa na pozycję ofert w trafności, więc w tej sytuacji sprzedający musiał coś zrobić. Brak otwartych dyskusji daje dodatkowe punkty, a każda otwarta dyskusja niweluje dodatki w zależności od ilości zakończonych transakcji

Dlatego jest pewna grupa sprzedających, która nie zwraca uwagi na wiadomości (nie wiem czemu) - spadek w tej sekcji nie wpływa na trafność, ale takie podejście raczej wiele mówi o tym jak traktują klientów. Fakt, czasami zdarzają się przeróżne, dziwne pytania, ale powinno się dołożyć wszelkich starań, żeby komuś odpisać na zadane pytanie.

Ciekawi mnie tylko czemu nie chciał wysłać faktury i urywał kontakt ^^ może miała być na poprzedni miesiąc, nie wiem, nie znam szczegółów ;D

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Olewanie wiadomości też wali po punktach, jakby nie było.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Knowhere Tak, chociaż na jednym koncie straciłem 1200 punktów za przeoczenie jednej wiadomości, pierwszy raz od wielu, wielu miesięcy. Dziwnym trafem niewiele się zmieniło w sprzedaży. Może to głupi fart 😄

oznacz moderatorów