Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dokonałem w ostatnim czasie kilku zakupów, wszystkich z odbiorem w domyślnym paczkomacie. Jedna z przesyłek, nie wiedzieć czemu, została skierowana i wysłana do innego paczkomatu w innym mieście, a jutro zostanie dostarczona. Czy istnieje możliwość przekierowania (nawet za normalną opłatą) lub po prostu dokonania zdalnego zwrotu? Bo przebywam w miejscu odbioru pozostalych paczek i nie mam możliwości odbioru tej jednej paczki w w innym mieście. Domniemuję, że błąd z zaadresowaniem paczki na inny paczkomat mógł wyniknąć z jakiegoś przypadkowego mojego kliknięcia.
Pozdrawiam
@G-lobus, niestety, nie ma możliwości przekierowania przesyłki do innego paczkomatu. Możesz napisać do sprzedającego i poprosić go o wysłanie paczki na inny adres. Natomiast będzie to możliwe dopiero, gdy otrzyma ją z powrotem.
Czasem jednak zdarza się, że z powodu przepełnienia paczkomatu, przesyłka trafia tymczasowo do innego. Jeśli nie odbierzesz jej w określonym czasie, wróci do paczkomatu docelowego. Jesteś pewien, że nie jest to właśnie taka sytuacja? 🙂
Dzięki, niestety to nie kwestia przekierowania do pobliskiego paczkomatu, a innego miasta oddalonego o 220 km.
@G-lobus Po prostu nie odbieraj tej paczki i kliknij zwrot towaru w zakładce Moje zakupy. Wypełnij formularz i wyślij. Nie ma znaczenia, jaką formę przesyłki zwrotnej tam zaznaczysz - będzie to Twoje odstąpienie od umowy. Sprzedawca odda Ci całą wpłatę.
Możesz potem ponownie kupić ten przedmiot, podając prawidłowy adres dostawy.
Tak, tylko z racji tego, że błąd był najprawdopodobniej mój, nie chciałbym by sprzedawca ponosił dodatkowe koszty/obowiązki (choć jeśli mam smarta to nie wiem czy ponosi jakikolwiek koszt ponownej wysyłki), a zależy mi też by paczkę otrzymać możliwie szybko.
Dzięki.
@G-lobus
kliknij zwrot towaru w zakładce Moje zakupy. Wypełnij formularz i wyślij.
Pamiętaj, że po wysłaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (po wypełnieniu formularza zwrotu) masz 14 dni na odesłanie rzeczy ( Art. 34 UoPK ), a nie odbierając przesyłki nie będziesz dysponował nawet dowodem nadania.
Lepiej poinformuj Sprzedawcę o możliwej pomyłce z Twojej strony.
Jeżeli to Twoje niedopatrzenie - postaraj się dogadać ze Sprzedawcą.