Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zamówiłem jedną przesyłkę na jedną rzecz u sprzedającego. Niestety z powodu błędu magazynu sprzedającego nadano do mnie duplikat i wysłano drugą paczkę. Przesyłka była na InPost do Paczkomatu, więc połączono dwie przesyłki do jednej skrytki. Po otwarciu skrytki wziąłem obie przesyłki znajdujące się w niej. Wiem, że gdyby paczki były w dwóch różnych skrytkach, to odebrałbym tylko jedną, druga wróciłaby do sprzedawcy (sprzedawca wysłał mi nawet maila z prośbą o nieodbieranie zdublowanej przesyłki).
Jak wygląda ścieżka odesłania towaru? Czy ja za to będę musiał zapłacić?
Powinieneś zapłacić to oczywiste, albo odesłać> dogadajcie się.
@pawelo_eee Cześć. 🙂 Jeśli jeden z towarów otrzymałeś w wyniku błędu sprzedającego, to sprzedający powinien wysłać Ci etykietę zwrotną lub pokryć koszty odesłania paczki. Najlepiej napisz do sprzedającego bezpośrednio i wyjaśnij sytuację 🙂
Ok, dzięki. Tak zrobię.