anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zdublowana przesyłka InPost Paczkomat

MAMY ROZWIĄZANIE!
pawelo_eee
#2 Obserwator#

Witam, zamówiłem jedną przesyłkę na jedną rzecz u sprzedającego. Niestety z powodu błędu magazynu sprzedającego nadano do mnie duplikat i wysłano drugą paczkę. Przesyłka była na InPost do Paczkomatu, więc połączono dwie przesyłki do jednej skrytki. Po otwarciu skrytki wziąłem obie przesyłki znajdujące się w niej. Wiem, że gdyby paczki były w dwóch różnych skrytkach, to odebrałbym tylko jedną, druga wróciłaby do sprzedawcy (sprzedawca wysłał mi nawet maila z prośbą o nieodbieranie zdublowanej przesyłki).

Jak wygląda ścieżka odesłania towaru? Czy ja za to będę musiał zapłacić?  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Powinieneś zapłacić to oczywiste, albo odesłać> dogadajcie się.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawelo_eee Cześć. 🙂 Jeśli jeden z towarów otrzymałeś w wyniku błędu sprzedającego, to sprzedający powinien wysłać Ci etykietę zwrotną lub pokryć koszty odesłania paczki. Najlepiej napisz do sprzedającego bezpośrednio i wyjaśnij sytuację 🙂 

oznacz moderatorów
pawelo_eee
#2 Obserwator#

Ok, dzięki. Tak zrobię.

oznacz moderatorów