Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, w niedzielę zakupiłam przedmiot na Allegro Lokalnie. Podczas płacenia za przedmiot zawiesił mi się telefon, myślałam, że nie dokonałam zakupu więc zakupiłam ten przedmiot jest raz. Okazało się, że przez przypadek kupiłam ten sam przedmiot dwa razy.
Czy jest możliwość aby sprzedający anulował jedno z moich zamówień i zwrócił mi pieniążki (na jedną sztukę jestem zdecydowana)?
Pisałam do sprzedającego z informacją, że chce anulować jeden przedmiot jednak nie wiem ile ma czasu aby mi odpowiedzieć.
Jeśli sprzedający nie wyśle mi przedmiotu albo całkowicie nie nawiążę z nim kontaktu to jak odzyskam pieniądze?
Dziękuję za pomoc 🙂
Dobrze zrobiłaś kontaktując się ze sprzedającym, czekaj powinien się odezwać, zakup na AL a tam nie ma anulowania ani zwrotu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_