anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zero reakcji od sprzedającego na zwrot produktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
anetakowalczyk5
#8 Zapaleniec#

Witam,

Co zrobić jeśli po dokonaniu zwrotu sprzedawca nie odpowiada na wiadomości oraz ociąga się z akceptacją zwrotu? Minęło 5 dni odkąd sprzedawca odebrał zwrócony przedmiot ( w nienaruszonym stanie) i nadal nie zaakceptował zwrotu. Dodatkowo nie reaguje na prywatną wiadomość i prośbę ze strony kupującego, aby to w końcu zrobił. Od momentu akceptacji ma chyba 14 dni na zwrot środków? Co powinnam zrobić?

Pozdr

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anetakowalczyk5 sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty po otrzymaniu od Ciebie odstąpienia od umowy (czyli zgłoszenia zwrotu).
Widzę, że dziś założyłaś już w tej sprawie dyskusję, jeśli w ciągu 24h od czasu jej założenia, sprzedający się nie wypowie, poproś nas o pomoc (konieczne będzie kliknięcie odpowiedniego przycisku, sam zwrot "proszę o pomoc w dyskusji" zamieszczony w wiadomości nie wystarczy). Mam nadzieję, że sprzedający szybko odpowie i problem będzie rozwiązany 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
anetakowalczyk5
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedz, czy to oznacza, ze pomimo braku akceptacji zwrotu z jego strony nadal te 14 dni obowiązuje, czy najpierw powinien jednak zaakceptować zwrot przedmiotu? Czyli nie powinien mnie martwic brak reakcji ze strony sprzedawcy?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anetakowalczyk5 tak, te 14 dni obowiązuje od momentu złożenia przez Ciebie oświadczenia, czyli od 9.06.2022r. Nie martw się, pomożemy Ci odzyskać wpłatę, gwarantujemy bezpieczne zakupy 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
anetakowalczyk5
#8 Zapaleniec#

Super, dziekuje za wyjasnienie. Cały czas sądziłam, iż sprzedawca musi zaakceptować zwrot, aby kupujący mógł upominać się o zwrot kosztów i dopiero od tej daty akceptacji zwrotu liczy sie te 14 dni. Tyle lat na allero a człowiek się ciągle czegoś nowego dowiaduje 🙂 Sprawa wyjaśniona. Dziekuje!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@anetakowalczyk5 Nie jest tak do końca jak wszyscy piszą, sprzedajacy ma 14dni od chwili złożenia odstąpienia umowy zakupu ale powinien zrobić to niezwłocznie, może wstrzymać się do czasu zwrotu towaru.

oznacz moderatorów
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Możesz czekać na zwrot pieniędzy. Sprzedający ma 14 dni na to, zdaje się od dnia złożenia deklaracji zwrotu.

Być może zwrotów dokonuje 2 razy w miesiącu albo chce cię "przeciągnąć" tym samym trochę ukarać, że zdecydowałaś się na ten krok.

Jeżeli nie otrzymasz pieniędzy to załóż dyskusję (spór).

oznacz moderatorów
anetakowalczyk5
#8 Zapaleniec#

Ok dziękuję. Myślałam, ze ma 14 dni od momentu zaakceptowania zwrotu i stąd tak się ociąga, nie odpowiedział na moją prośbę ani też nic z tym nie zrobił.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@anetakowalczyk5 Minęło 5 dni odkąd sprzedawca odebrał zwrócony przedmiot ???

Czyli w środę, po pierwsze czwartek wolny niektóre firmy mają długi weekend więc poczekaj do poniedziałku, po drugie sprzedawca ma 14 dni od odstąpienia i nic nie musi akceptować po prostu poczekaj 14 dni i wtedy rób zadymę 🙂

Co powinnam zrobić? 

Zakupić meliskę i poczekać mamy długi weekend i niektórzy odpoczywają 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów