Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę przekazać do działu technicznego żeby nie usuwali konta Agent222
@Agent555 ok 🙂 Wysłałam prośbę o anulowanie zgłoszenia ze sprawy nr 24614877, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@Agent555 rozwiązanie umowy na koncie Agent222 zostało cofnięte 👍
@la_nika Bardzo dziękuję.
Pytanko.
Dlaczego gdy rozmawiam z doradcą na czacie od wczoraj nastąpiła zmiana.
Jeszcze w niedzielę można było zapisać rozmowę z doradcą i zapis rozmowy był wysłany na maila.
Od wczoraj można zapisać tylko na pdf. Czy to zostało wprowadzone na stałe, czy wróci że będzie można zapisać i zapis będzie wysłany na maila.
@Agent555 faktycznie, teraz można pobrać rozmowę w formie PDF, dopytuję czy tak już zostanie 🙂 Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@Agent555 wracam z odpowiedzią. Najprawdopodobniej tak już zostanie. W poprzedniej wersji (gdy transkrypcja były wysyłana na e-mail) zdarzały się problemy systemowe przez co wiadomości nie zawsze docierały do osób, które się z nami kontaktowały. Dzięki temu, że rozmowe można od razu pobrać, takich problemów już nie będzie 🙂