anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłosiłem zwrot

Client:103130068
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem zwrot. pomimo to towar do mnie trafił, ponieważ myślałam, że odbieram zamówienie. Jak dokonać zwrotu. Gdy chcę zwrócić, pojawia się komunikat:

Zwróć zakup

Wszystkie produkty z tego zamówienia zostały zwrócone.
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

az1rael
#21 Demiurg#

Zakup ze smartem? Jak tak pisz przez formularz kontaktiwy do allegro o etykietę. Jak nie zwracasz na swój koszt dowolną metoda na adres do zwrotu z oferty a do paczki dorzucasz formularz zwrotu zór znajdziesz na necie 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103130068 zgłoszenie zwrotu przez konsumenta  nie obliguje sprzedawcy do przerwania procesu realizacji zamówienia . Sam napisałeś ,, zgłosiłem zwrot ,, czyli odbierasz przesyłkę i odsyłasz , zgodnie z zapisem w UK koszt odesłania jak i sam proces leży w gestii klienta .

oznacz moderatorów

Client:103130068
#7 Wielbiciel#

O tym nie wiedziałam. Czyli mogę teraz wysłać tylko na swój koszt?

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103130068 przejdź do zamówienia i powertuj w zakładkach , może  zgłoszony zwrot jeszcze się nie przeterminował .

oznacz moderatorów

Client:103130068
#7 Wielbiciel#

Zamówienie złożone było w dniu 17.X , ale okazało się, że produkt ma słabe opinie, więc zrezygnowałam z zakupu i 18. X zakupiłam u tego samego sprzedawcy produkt, który miał dobre opinie i na jutro przewidziana jest dostawa. Myślałam, że odbieram właściwy produkt. Jak  w tej sytuacji postąpić i zwrócić towar, zwłaszcza gdy nie mam możliwości wydrukowania etykiety zwrotnej?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:103130068 Odstąpić od umowy zakupu możesz w każdym momencie, odstąpiłeś od umowy(zwrot) więc nie odbierasz przesyłki, on anie należy już do Ciebie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103130068 napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz, ale w zgłoszeniu napisz o jaki numer zamówienia chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria zgłoszenie zwrotu przez konsumenta  nie obliguje sprzedawcy do przerwania procesu realizacji zamówienia 

Widzę, że nic się nie zmieniło i dalej dziadzio bajeczki opowiada. Niech sobie sprzedający wysyłają towar, który nie należy do kupującego i ponoszą koszty...

@Client:103130068 Czyli mogę teraz wysłać tylko na swój koszt?

Jeżeli zgłosiłaś zwrot przed wysyłką towaru, to nie jesteś zobowiązana do ponoszenia kosztów odesłania. Sprzedający nie powinien był nadawać przesyłki. W takim wypadku możesz domagać się, żeby zlecił odbiór paczki przez kuriera.

oznacz moderatorów

Client:103130068
#7 Wielbiciel#

Data zgłoszenia i numer zwrotu

17 paź 2024 14:50 4WJQ/2024

 
17 paź 2024, 20:04
Przyjęcie w filii odbierającej GLS Czy w tej sytuacji sprzedający powinien w ogóle wysłać przesyłkę?
oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@Client:103130068 Sprawdź historię doręczenia paczki na stronie GLS. Weź pod uwagę, o której godzinie paczka została przekazana GLS, a nie zarejestrowana w filii.

oznacz moderatorów

Client:103130068
#7 Wielbiciel#

Jeżeli to nawet mój błąd to w tej sytuacji nie mam już możliwości bezpłatnego zwrotu w sytuacji gdy zgłosiłam zwrot i przez pomyłkę została odebrana, ponieważ myślałam, że odbierane jest zamówienie z 18 października od tego samego sprzedawcy. Jeżeli mogę dokonać zwrotu to co należy zrobić, aby dokonać bezpłatnego zwrotu?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103130068 Tak, jak napisała już Ola, napisz do nas przez podlinkowany wyżej formularz. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:103130068 w sytuacji jak to było w smarcie masz dalej opcję bezpłatnego zwrotu tylko allegro musi ci etykietę wysłąc lub kod zwrotu ale wydrukowanie etykiety to twoj problem. W sytuacji jeśli to nie bylo ze smartem to nigdy darmowego zwrotu nie było, za błędy się płaci zgłaszać zwrot 14.50 jak pracują do 15.00 licząc że ktoś się kapnie i wstrzyma nawet nie dodam że kurier pewnie paczki odebrał nawet o 13 i jeździł z nimi na pace do 20 aż wszystko do sortowni zrzucił

oznacz moderatorów