Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem zwrot. pomimo to towar do mnie trafił, ponieważ myślałam, że odbieram zamówienie. Jak dokonać zwrotu. Gdy chcę zwrócić, pojawia się komunikat:
Zwróć zakup
Zakup ze smartem? Jak tak pisz przez formularz kontaktiwy do allegro o etykietę. Jak nie zwracasz na swój koszt dowolną metoda na adres do zwrotu z oferty a do paczki dorzucasz formularz zwrotu zór znajdziesz na necie
@Client:103130068 zgłoszenie zwrotu przez konsumenta nie obliguje sprzedawcy do przerwania procesu realizacji zamówienia . Sam napisałeś ,, zgłosiłem zwrot ,, czyli odbierasz przesyłkę i odsyłasz , zgodnie z zapisem w UK koszt odesłania jak i sam proces leży w gestii klienta .
O tym nie wiedziałam. Czyli mogę teraz wysłać tylko na swój koszt?
@Client:103130068 przejdź do zamówienia i powertuj w zakładkach , może zgłoszony zwrot jeszcze się nie przeterminował .
Zamówienie złożone było w dniu 17.X , ale okazało się, że produkt ma słabe opinie, więc zrezygnowałam z zakupu i 18. X zakupiłam u tego samego sprzedawcy produkt, który miał dobre opinie i na jutro przewidziana jest dostawa. Myślałam, że odbieram właściwy produkt. Jak w tej sytuacji postąpić i zwrócić towar, zwłaszcza gdy nie mam możliwości wydrukowania etykiety zwrotnej?
@Client:103130068 Odstąpić od umowy zakupu możesz w każdym momencie, odstąpiłeś od umowy(zwrot) więc nie odbierasz przesyłki, on anie należy już do Ciebie.
@Client:103130068 napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz, ale w zgłoszeniu napisz o jaki numer zamówienia chodzi.
@mdrogeria zgłoszenie zwrotu przez konsumenta nie obliguje sprzedawcy do przerwania procesu realizacji zamówienia
Widzę, że nic się nie zmieniło i dalej dziadzio bajeczki opowiada. Niech sobie sprzedający wysyłają towar, który nie należy do kupującego i ponoszą koszty...
@Client:103130068 Czyli mogę teraz wysłać tylko na swój koszt?
Jeżeli zgłosiłaś zwrot przed wysyłką towaru, to nie jesteś zobowiązana do ponoszenia kosztów odesłania. Sprzedający nie powinien był nadawać przesyłki. W takim wypadku możesz domagać się, żeby zlecił odbiór paczki przez kuriera.
Data zgłoszenia i numer zwrotu
17 paź 2024 14:50 4WJQ/2024
@Client:103130068 Sprawdź historię doręczenia paczki na stronie GLS. Weź pod uwagę, o której godzinie paczka została przekazana GLS, a nie zarejestrowana w filii.
Jeżeli to nawet mój błąd to w tej sytuacji nie mam już możliwości bezpłatnego zwrotu w sytuacji gdy zgłosiłam zwrot i przez pomyłkę została odebrana, ponieważ myślałam, że odbierane jest zamówienie z 18 października od tego samego sprzedawcy. Jeżeli mogę dokonać zwrotu to co należy zrobić, aby dokonać bezpłatnego zwrotu?
@Client:103130068 Tak, jak napisała już Ola, napisz do nas przez podlinkowany wyżej formularz.
@Client:103130068 w sytuacji jak to było w smarcie masz dalej opcję bezpłatnego zwrotu tylko allegro musi ci etykietę wysłąc lub kod zwrotu ale wydrukowanie etykiety to twoj problem. W sytuacji jeśli to nie bylo ze smartem to nigdy darmowego zwrotu nie było, za błędy się płaci zgłaszać zwrot 14.50 jak pracują do 15.00 licząc że ktoś się kapnie i wstrzyma nawet nie dodam że kurier pewnie paczki odebrał nawet o 13 i jeździł z nimi na pace do 20 aż wszystko do sortowni zrzucił