Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost zgubił paczkę, złożyłem reklamację,jak dzwoniłem to mówili że rozpatrują do weryfikacji wystarczyły im 4 ostatnie cyfry. Teraz chcą cały nr.przesyłki a potem mówią ,że nie ma w systemie.Jestem odbiorcą co robić?
Reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki może zgłosić nadawca lub adresat w przypadku gdy nadawca zrzeknie się swoich praw do przesyłki.
Reklamację składa się nie wcześniej niż następnego dnia po upływie terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną (w Inpoście jest to 30 dni od dnia nadania).
A dlaczego składasz, kupiłeś od prywatnego sprzedającego!
W prawie pocztowym nie ma różnicy w procedurze reklamacyjnej ze względu na to, czy nadawca była firma, czy osoba prywatna.
A jak on jest kupującym?
@Client:34217736 Skoro InPost twierdzi, że paczki nie ma w systemie, to skąd wiesz, że ją zgubił? Może w ogóle nie została nadana? Sprawdź jakie statusy się wyświetlają na Allegro, albo podaj numer