anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona paczka przez inpost

Client:34217736
#1 Nowicjusz#

Inpost zgubił paczkę, złożyłem reklamację,jak dzwoniłem to mówili że rozpatrują do weryfikacji wystarczyły im 4 ostatnie cyfry. Teraz chcą cały nr.przesyłki a potem mówią ,że nie ma w systemie.Jestem odbiorcą co robić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:34217736

Reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki może zgłosić nadawca lub adresat w przypadku gdy nadawca zrzeknie się swoich praw do przesyłki.

Reklamację składa się nie wcześniej niż następnego dnia po upływie terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną (w Inpoście jest to 30 dni od dnia nadania).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego składasz, kupiłeś od prywatnego sprzedającego!

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@LEW433

W prawie pocztowym nie ma różnicy w procedurze reklamacyjnej ze względu na to, czy nadawca była firma, czy osoba prywatna. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak on jest kupującym?

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@Client:34217736 Skoro InPost twierdzi, że paczki nie ma w systemie, to skąd wiesz, że ją zgubił? Może w ogóle nie została nadana? Sprawdź jakie statusy się wyświetlają na Allegro, albo podaj numer 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów