anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana na kuriera i płatny zwrot.

maccek_2005
#1 Nowicjusz#

Witam. Kupiłem przedmiot, który miał zostać wysłany za darmo w SMART do paczkomatu. Sprzedawca zmienił sposób wysyłki na kuriera, bo paczka okazała się za duża. Informację otrzymałem już po wysłaniu przesyłki.

 

Przedmiot mi nie pasował, więc dokonałem zwrotu, za który musiałem zapłacić, bo paczkomatem odesłać go nie mogłem.

Jak to jest, że wybieram opcję SMART, żeby mieć zwrot za darmo, a później muszę płacić z winy sprzedawcy? Kto mi zwróci koszty kuriera przy zwrocie?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@maccek_2005 pisz do allegro Smart to ich usługa a nie sprzedawcy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Teorie są różne , błąd sprzedawcy polegał na tym ,że zaoferował usługę dostawy , której nie był w stanie zrealizować natomiast w przypadku zwrotu Ustawodawca nakłada na kupującego obowiązek pokrycia kosztów powrotu  przesyłki i teraz tak to wygląda .... Sprzedawca udostępnia dostawę w ramach ,,smart ,, co nie jest jednoznaczne z darmowym zwrotem bo to masz w subskrypcji , którą udostępniło / sprzedało / Ci allegro

oznacz moderatorów

maccek_2005
#1 Nowicjusz#

Ale to sprzedawca zmienił sposób i nie poinformował o tym przed wysłaniem. Jak w takim razie skontaktować się z allegro Smart?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Otwórz dyskusje sprzedającemu i w niej domagaj się wydania listu przewozowego na zwrot paczki bez kosztów dla Ciebie. To sprzedawca zmienił warunki umowy. W razie problemów poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro, może on znajdzie jakieś inne rozwiązanie w tej sytuacji. Dyskusję możesz poprzedzić opisaniem problemu w wystawionym negatywnym komentarzu, (czasami pomaga, a czasami stawia na ostrzu noża dojście do porozumienia, zależy od podejścia sprzedającego).

oznacz moderatorów