Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z zalogowaniem się na konto. Otóż chciałem zalogować się w aplikacji i wyskoczyło mi powiadomienie o zmianie hasła. Przekierowalo mnie do przeglądarki gdzie mam wpisać nowe hasło i numer tel do weryfikacji. Niestety od dawna nie posiadam numeru, który był zapisany od początku logowania, więc z automatu nie dostanę kodu, ponieważ tego numeru już nie ma. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy
Pisz do allegro, najszybciej na czacie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a
@Jakun1990 A może zaloguj się na konto bez aplikacji. W ustawieniach zmień numer telefonu na aktualny. Sprawdź czy pozostałe dane masz aktualne. A potem dopiero próbuj z logowaniem przez aplikację