Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupuję czasem u jednego dostawcy po kilka partii towaru w odstępie kilku tygodni i miesięcy. Nie zawsze jakość jest taka sama. Niestety ktoś w allegro uznał, że skoro raz oceniłem dany produkt, to przy kolejnej dostawie nie da się go ocenić ponownie. To nie jedyny przykład "inteligentnego" podejścia tej firmy do sprawy. W ten sposób nie da się zmienić np. pozytywnej oceny toneru z jednej dostawy gdy w drugiej przyszedł wadliwy.
Absurd.
I tu masz rację w 100%, ciekawe czy sprzedajacy o tym wiedzą? na temat kupujących wiedzą wszystko źli, pasożyty, wyłudzacze itd. można pisać bez końca. Jak sprzedający nawet sprzeda ten sam produkt ale z innej gorszej partii to i tak nie ma nowej oceny produktu, a może kupujący wiedzą i dlatego niektórzy zaniżają komentarze na temat sprzedającego?🤔
@LEW433 @starocerkiewny to działa w dwie strony. Czasem pierrwszy zakup - gorsza partia - zla ocena . Następny zakup lepsza partia- nie można pooprawić oceny.
Dlatego w wielu przypadkach produktyzacja jest błedem. Wrecz nie da jej sie prawidłowo przeprowadzić bo nie ma takiej możliwości.
U nas doskonale to widać w nasionach - opakowanie takie samo, EAN ten sam- produkt ten sam. A mimo wszystko nasiona z jednej parti kiełkują lepiej inne gorzej a jeszcze inne są wycofywane bo nie kiełkują. Mało tego zdolności kielkowania nasiona moga utracic podczas przechwowywania. Własnie od takich rzeczy sa odpowiednie inpekcje, kontrole oraz badania KAŻDEJ PARTII nasion. Natomiast w katalogu allegro to bedzie jeden produkt. I teraz jeden klient napisze opinie że nie kiełkują a drugi napisze że kiełkuje 100% - obaj będa postępować prawidłowo i.... obaj bedą mieli racje. Niby ten sam produkt a jednak nie ten sam......
Ciekawe, że tu się Jaśnie Moderatorki nie wypowiedzą w temacie - ani czy to ma sens, ani czy zgłoszą na klęczkach szefowi do rozpatrzenia. Nabrały wody w usta i temat zdechł...
Typowa patologia w tej korporacji. Na front wypycha się pracowników, którzy nic nie mogą i ślinią kartki podręcznika cenzury a szefostwo robi głupotę za głupotą i zgarnia za psucie biznesu premie.
@starocerkiewny Obecnie możesz wystawić opinię do tego samego produktu kilka razy pod warunkiem, że kupowałeś produkty w różnych ofertach (wielokrotne zakupy w tej samej ofercie pozwalają wystawić ocenę tylko raz). Jeśli toner przyszedł wadliwy, to powinieneś zgłosić ten problem Sprzedającemu.
Witam. Czyli nie ma możliwości zmienić opinii o produkcie?? Po raz wystawionej błędnej ocenie?
@marchefkie Nie, nie można zmienić opinii o produkcie.