anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana statusu płatności przy tradycyjnym przelewie

resto17
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam coś i zapłaciłam przelewem tradycyjnym bezpośrednio na konto sprzedającego. Jedyny dostępny dla mnie status na liście zakupów przy płatności to "anuluj płatność". Sprzedający mi odpisał że nie ma możliwości oznaczenia mojego zakupu jako "zapłacony". Niestety dopóki ten status się nie zmieni to nie mogę dokonać zwrotu a taki mam zamiar. Co mogę zrobić w takim przypadku ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@resto17 jakiego zamówienia to dotyczy? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

resto17
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

89201860-2888-11ef-84c2-eff206d9cf6e
 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@resto17 Jeśli dokonałaś wpłaty poza naszym systemem, nie rozliczymy tej płatności. Możliwe jest jej anulowanie - zgodnie z opcją dostępną w zakładce. W sprawie warunków zwrotu musisz się porozumieć bezpośrednio ze sprzedającym.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

resto17
#7 Wielbiciel#

rozumiem, dziękuję

oznacz moderatorów