Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz składam wniosek by zmienić właściciela konta na żonę. Wypełniam wniosek , załączam akt ślubu i dostaje decyzje odmowną.
Otrzymaliśmy od Ciebie wniosek o zmianę danych w związku ze zmianą użytkownika konta na małżonka. Musieliśmy go odrzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.
W przypadku zmiany stanu cywilnego dopuszczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Regulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepisać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".
Jeżeli nie zgadzasz się z otrzymaną decyzją, możesz w terminie 10 dni złożyć kolejny wniosek o zmianę danych. Twój wniosek zostanie rozpatrzony przez naszego doradcę.
Aby ponownie złożyć wniosek o zmianę danych, przejdź do zakładki Dane konta i wypełnij formularz.
Nie wiem co zrobić, postępuję zgodnie z e-mailem. Zaznaczam zmiana
Zmiana użytkownika konta na małżonka
Ktoś ma pomysł?
@Pantarak Tak, zamów rozmowę:https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@Pantarak poczekaj proszę na odpowiedź od nas na swoje zgłoszenia mailowe.