anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana właściciela konta na małżonka - odrzucenie wniosku

Pantarak
#7 Wielbiciel#

Kolejny raz składam wniosek by zmienić właściciela konta na żonę.  Wypełniam wniosek , załączam akt ślubu i dostaje decyzje odmowną. 

 

Otrzymaliśmy od Ciebie wniosek o zmianę danych w związku ze zmianą użytkownika konta na małżonka. Musieliśmy go odrzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.

 

W przypadku zmiany stanu cywilnego dopuszczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Regulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepisać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".

 

Jeżeli nie zgadzasz się z otrzymaną decyzją, możesz w terminie 10 dni złożyć kolejny wniosek o zmianę danych. Twój wniosek zostanie rozpatrzony przez naszego doradcę.

 

Aby ponownie złożyć wniosek o zmianę danych, przejdź do zakładki Dane konta i wypełnij formularz.

 

 

Nie wiem co zrobić,  postępuję zgodnie  z e-mailem. Zaznaczam zmiana

Zmiana użytkownika konta na małżonka

 

 

Ktoś ma pomysł?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Pantarak poczekaj proszę na odpowiedź od nas na swoje zgłoszenia mailowe. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów