Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wkrótce wprowadzimy w regulaminie zmiany, które sprawią, że zakupy na Allegro staną się jeszcze przyjemniejsze i lepiej chronione. Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy.
Już w tym tygodniu - 18 lutego - obniżymy minimalną wartość zakupu, która umożliwia skorzystanie z darmowego kuriera w ramach Allegro Smart! Do tej pory ta opcja była dostępna od 100 zł, teraz zmieniamy ją na 80 zł.
Allegro Finanse gwarantuje szybkie rozliczanie płatności i bezpieczeństwo transakcji, dlatego zachęcamy Was do opłacania zamówień w ten sposób. Zwłaszcza, że 8 marca dodamy opłatę 3, 99 zł do przesyłek pobraniowych realizowanych w ramach Allegro Smart! Teraz bardziej opłaca się płacić z góry.
Od 19 kwietnia nie będziecie mogli już kupować w Allegro bez rejestracji. Rezygnujemy z tej opcji, ponieważ tylko wtedy, gdy korzystacie z konta możemy Wam zaoferować pełne wsparcie w przypadku problemów transakcyjnych oraz dodatkowe korzyści np. usługę darmowych dostaw w ramach Allegro Smart!
@nat_not , czy więc w ostatnim etapie koszyka, płatność BLIKIEM przy Smarcie będę ponosił dodatkowy koszt jak w przypadku pobrania? Bo tego szczegółu nie rozkminiłem...chyba że w praktyce dowiem się, jak to działa.
@browzur Nie. Płatność blikiem to wciąż płatność z góry. Opłata będzie naliczana w przypadku płatności dokonywanej przy odbiorze.
@nat_not , dziękuję😊 Przy okazji dopytam także o kwotę faktury, którą otrzymałem. Jest opłacona jako Smart za towar, a mimo to na FV wpisana jest kwota o 8 zł wyższa. Czy to tylko informacyjnie i reszta mnie niech nie interesuje?
@browzur Chodzi o fakturę, którą dostałeś od sprzedającego? Skontaktuj się z nim w tej sprawie. Powinien wyjaśnić wszystkie wątpliwości.
@nat_not , w takim razie po co? Cena towaru była taka, jaka widniała u niego. Nawet gdyby na fv było to zręczne posunięcie handlowe, to chwała mu za to 😊
@browzur przy niektórych dostawach, allegro zwraca za Ciebie 8 zł sprzedawcy, pewnie dostawa kurierem i zapewne jest to ujęte na fakturze 🙂
Dzięki @kostas11 😊 To jest właśnie ta sytuacja. Wszystko gra😊
OCZYWIŚCIE ! A **piiip**i mieszkają w namiotach...
Super pozytywne zmiany w SMART to :
- doliczenie opłat za przesyłkę SMART - sprzedającym . CO w oczywisty sposób wpływa na cenę końcową produktu . Tak naprawę DOPŁACI kupujący !
- ograniczenia w wyborze dostawcy przesyłek do minimum : większość firmy kurierskich zostało ze Smarta wyrzucona , co niewątpliwie jest WADĄ !
- Ograniczona możliwość stosowania SMARTA przez Sprzedających - jako prywatne osoby. Ograniczenia w sposobie dostawy - faworyzowanie dużych sklepów
- OBSURDALNE metody zwrotu towaru w ramach " darmowych zwrotów SMART " - a dokładnie w wielu przypadkach zamawiając przesyłkę przez Paczkomat , zwrot jest możliwy TYLKO kurierem a na dodatek przesyłkę trzeba dostarczyć do punktu odbioru - kurier nie podjedzie. Dla niektórych osób to niemiłe zaskoczenie i duży problem !
- Doliczanie OPŁAT za przesyłki za pobraniem !!! Gdzie tu jest logika , płace za SMART by miały być przesyłki darmowe . Kolejny ŻART : kupujący dopłaci 4 zł / sprzedający też i ... wiadomo Allegro zarobiło .
ZAPEWNE znajdzie się jeszcze sporo SUPER zmian ...
@unEXPECT z tymi dopłatami przez kupujących za pobraniówkę to akurat uważam że bardzo dobrze. Może choć trochę wyeliminuje tych co kupują za pobraniem i nie odbierają a sprzedający za to płaci
PRZECIEŻ jak nie odbierze przesyłki to NIC NIE ZAPŁACI ! HALOOO to nic nie zmienia !
No jakos nie rozmyslalam nad tym myslałam, że to kupujący musi zapłacić z góry te 4 zeta. Jeśli jest jak piszesz to rzeczywiscie bez sensu. Ja tak czy tak nie udostępniałam nigdy pobraniówek i nie zamierzam
Witam.Jako że od lat mam zablokowane /zawieszone konto i pewnie nigdy go nie odwiedźcie,rów związku z tymi zmianami od18go kwietnia jak będę mogła dokonać zakupu,skoro mogłam kupować tylko jako niezarejestrowany użytkownik,bo nie mogę założyć nowego konta.
@SklepikMarysi Jeśli pamiętasz powód zawieszenia swojego konta to powinnaś wiedzieć co allegro nakazało ci abyś zrobiła w celu zdjęcia tej "klątwy" ze swojego konta a jeśli pamięć cię zawodzi pisz do nich to ci przypomną.
@SklepikMarysi Na początku tego roku dostałaś od nas informacje, jakie dokumenty związane z transakcjami na koncie M......e powinnaś dostarczyć, abyśmy mogli odblokować konto, z którego piszesz tutaj. Jeśli chciałabyś wrócić do wyjaśnienia tej sprawy, bardzo proszę o kontakt z nami przez ten formularz.
jest 26 kwietnia i wciąż niezarejestrowani klienci kupują.
@EElektryka_com Podaj numer takiego zamówienia.
6187bda1-a65c-11eb-91f8-15f37d578774
af3b5981-a657-11eb-93ab-897424380d00
@EElektryka_com W obu przypadkach kupił u Ciebie klient zarejestrowany, który nie wybrał własnej nazwy konta, dlatego widzisz login systemowy tzn. "Client:...".
ok, dziękuję.