Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zniknęły mi wszystkie produkty z koszyka. Zarówno te dodane wcześniej,jak i całkiem świeże. Jak odzyskać zawartość?
@justynagdansk1 Jeśli zniknęły Ci produkty z koszyka bardzo prawdopodobne, że te oferty zostały zakończone. Dodanie ich do koszyka nie jest żadną rezerwacją.
Upewnij się również, że jesteś zalogowana na prawidłowym koncie. 🙂
Z pewnością nie zakończyło się jednocześnie kilkadziesiąt aukcji,poza tym znajduje je wciąż na sklepach.Konto właściwe,historia zakupów się zgadza,tylko koszyk pusty
@justynagdansk1 Sprawdziłam Twój koszyk i widzę, że masz w nim 15 produktów. Sprawdź to proszę ponownie.
Wszystkie pojedyńczo wyszukałam i dodałam wczoraj,po zniknięciu poprzednich.Nie ma w koszyku wszystkich aukcji innych niż te dodane po zniknięciu
@justynagdansk1 a kiedy zaglądałas do koszyka ostatnio przed zauważeniem jak Ci zniknęły przedmioty? Usuwalas jakieś pozycję?
Myślę,że jakieś 2-3tygodnie. Nic nie usuwałam.
@justynagdansk1 jak przez 30.dni nie.zajzysz do koszyka to koszyk.zostaje opróżniony.
Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Czy to już zostanie reguła na stałe?
@justynagdansk1 Produkty mogą niknąć z koszyka w przypadku wyprzedania lub zakończenia oferty oraz gdy nie zaglądasz do koszyka. Polecam takie oferty, których nie chcesz zgubić, dodawać do ulubionych.