anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Znikające przedmioty w podsumowaniu zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
kuber20
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Co mogę zrobić w sytuacji jeżeli kupuje od jednego sprzedającego kupuje 2 lampy czarne, 1 białą - odbieram kupon na 20zl, ponieważ kwota zakupu się zgadza zostaje ten kupon naliczony ale po przejściu do podsumowania zamówienia widnieje tylko 1 lampa czarna i 1 biała ale koszt pozostaje prawidłowy jak za 2 lampy czarne i 1 białą? Boje się ze jak dokonam zakupu to sprzedawca wysle mi tylko po jednej lampie z koloru pomimo iż dostanie pieniądze za 3lampy. Co mogę zrobić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kuber20 Czy możesz pokazać mi zrzut swojego ekranu z koszyka, na którym widać to zamówienie? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kuber20
#7 Wielbiciel#

90824B69-1207-47F9-A3F9-D9D7ADEA3037.jpeg

oznacz moderatorów
kuber20
#7 Wielbiciel#

Nie wiem czy to nie jest spowodowane ze w jednej aukcji jest dostawa płatna a pozostałych darmowa. Dodam ze ustalałem ze sprzedającym ze darmowa dostawa jest od 400zl

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kuber20 Bardzo dziękuję, sprawdzimy dokładnie tę syutację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę informację w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kuber20 Dostałam już potwierdzenie, że to błąd w aplikacji jest powodem tej sytuacji. Przepraszam Cię za te niedogodności, nasz zespół techniczny pracuje już nad jego naprawieniem, ale jeśli zależy Ci na szybkim złożeniu tego zamówienia, spróbuj proszę je wykonać w wersji przeglądarkowej na komputerze. Tam nie powinno być żadnych problemów. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów