Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odinstalowywałam aplikacje ale to nie powinno mieć wpływu … zmieniałam hasło i nie mam żadnej historii, jakby nowiutkie konto czyste puste ani smart ani zakupów nic. Help 🙂
@Client:40320565 wszystko wskazuje na to ,że logujesz się nie na to konto , na które zamierzasz .
Czy mogę mieć dwa konta powiązane z tym samym adresem mail?
Dokładnie na ten numer klienta na powiązany maila dostałam zapro do smart rodzinnego wiec raczej to jest odpowiednie konto…. Jak to sprawdzic ?
@Client:40320565 😁 słuchaj tego co ma ..........
@Client:40320565 Twoje zakupy są widoczne na koncie Client:44062538 🙂
To, z którego piszesz zostało założone wcześniej na inny e-mail, niż to konto z którego zazwyczaj robisz zakupy 🙂
Jeśli będziesz miała problem z odzyskaniem dostępu do tego konta, to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.