anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniknięcie pieniędzy ze zwrotu BLIK

CzikoPL
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, chciałbym nawiązać do tego tematu

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/znikni%C4%99cie-pieni%C4%99dzy/td-p/12168...

Mam taki problem

Zakupiłem rzecz na allegro za kwotę 353,29 PLN płatność blikiem (4 marca), następnie po kilku minutach zrezygnowałem i zgłosiłem zwrot, sprzedawca zaakceptował zwrot.

Dnia 7 marca dostałem smsa z banku o uznaniu konta kwotą 353,29 PLN tytułem ZWROT BLIK,

Stan konta w smsie był powiększony o tą kwotę jednak gdy zalogowałem się do banku moje dostępne środki nie uległy zmianie, czyli tak jakby nie zostały doliczone do mojego konta bo stan konta jest identyczny po zakupie tej rzeczy i zwrocie. Czy miał ktoś taki przypadek? Narazie złożyłem reklamacje w banku ale na wiele się nie nastawiam 😞

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Powinieneś także dostać maila od Allegro o potwierdzeniu zwrotu środków przez sprzedającego>był mail?

oznacz moderatorów

CzikoPL
#9 Pomysłodawca#
Tak, był.
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CzikoPL Cześć. 🙂 Myślę, że nie masz o co się martwić — skoro przelew został zlecony, to powinien on zaksięgować się na Twoim koncie. Jeśli bank będzie potrzebował, to z możemy przesłać Ci potwierdzenie zlecenia przelewu. 🙂 

oznacz moderatorów

CzikoPL
#9 Pomysłodawca#

Z całym szacunkiem ale powinna Pani jeszcze raz ze zrozumieniem przeczytać mój post.

Przelew doszedł, jest w historii transakcji, jednak moje środki nie zostały o nie powiększone, kwota na koncie bankowym się nie zmieniła. O dziwo w smsie który dostałem środki na koncie by się zgadzały ale tej kwoty nigdy nie zobaczyłem. Jest to ewidentny błąd że strony banku. Jeżeli to się nie wyjaśni to będę zmuszony zamknąć konto bo aż się zagotowałem w środku, już konsultant na infolinii mnie zlał, na reklamacje nie odpowiadają (tak tak, wiem mają 30 dni), jutro idę do banku ale na wiele się nie nastawiam. Już kiedyś miałem problem z tym bankiem, miałem dostęp do konta do którego usunięto mi pełnomocnictwo, teraz wysłali mi drugą kartę debetową z podpisem że jest to karta do autoryzacji transakcji w serwisie internetowym, normalnie śmiech na sali z ich zabezpieczeniami i pracownikami.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CzikoPL Dobrze zrozumiałam Twoją wiadomość, ale jak sam napisałeś, tę sytuację możesz wyjaśnić wyłącznie z bankiem. A jeśli bank będzie wymagał jakiegoś dokumentu, to po prostu zaoferowałam swoją pomoc — w porządku, jeśli jej nie potrzebujesz.  

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@CzikoPL a nie masz przypadkiem zablokowanych tej kwoty? 

oznacz moderatorów

CzikoPL
#9 Pomysłodawca#

Nie mam, dziś wszystkie blokady mi się zdjęły.

oznacz moderatorów

wiola-wojdyna
#7 Wielbiciel#

Czy udało się wyjaśnić sprawę z bankiem jestem w takiej samej sytuacji 

oznacz moderatorów

CzikoPL
#9 Pomysłodawca#

Bank odrzucił reklamację a ja sam do końca nie jestem pewien czy sam się nie pomyliłem.

oznacz moderatorów