Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Was mam pytanie czy sprzedający ma obowiązek odpowiedzieć mi dlaczego mnie zablokował. Jestem pewna na 100% , że nie miał powodu w moim mniemaniu hahah. Czy blokuje kogo chce i na tym koniec. Czytałam , że to wykroczenie ale skoro nie wiem dlaczego mnie zablokował to nic nie zrobię 🙂
@tacim myśle że powinnaś zapytać np w formie pytania o przedmiot
My na przykład bardzo rzadko blokujemy kupujących niemniej jeśli sie to juz zdarzy to zawsze piszemy notatke kiedy i dlaczego taka blokada nastąpila. Jeśli kupujący pyta to zawsze jesteśmy w stanie takiej informacji udzielić.
Jeśli zapytasz poprzez pytanie o przedmiot sprzedający ma obowiązek udzielić odpowiedzi. Na ile będzie ona sensowna i związana z Twoim pytaniem ...... tego już nie jestem w stanie Ci powiedziec. Powodzenia
Dzięki tak właśnie zrobiłam zadałam pytanie dlaczego i czekam. Jedyne co to mogłam zrobić to coś odesłać przez te 18 lat chyba 2 negatywy wystawiłam . Dzięki poczekam.
@tacim ,, Jedyne co to mogłam zrobić to coś odesłać ,, być może , samo odesłanie mogło nie wpłynąć na decyzję sprzedawcy niemniej obserwuję mocny ekologiczny trend wśród nadających przesyłki , a sam zwrot mocno obciąża nasze środowisko ... ot takie moje gdybanie ,ale jak zaznaczyłem wcześniej powodów może być dużo.
@tacim nie , nie ma obowiązku , a powodów może być tysiące ,zdjąć blokadę może tylko sprzedawca .
Sprzedawcy nie blokują osób z którymi im się dobrze współpracowało, bo i po co?
Albo negatywna ocena, oznaczenie dyskusji jako nierozwiązanej lub częste zwroty, czytaj pozorne zakupy, to najczęstsze powody, czyli wszystkie te, które powodują straty finansowe.
Macie rację oczywiście rozumiem już kupiłam w innym sklepie nie ma problemu. Tylko zwroty nie mogą być powodem blokady tak przynajmniej podaje allegro. Zresztą zaraz poszukam co i kiedy brałam i dlaczego może tak być . Generalnie tu odzywa się problem nie sprzedajesz ze smartem nie ma sprzedaży sprzedajesz latasz ciągle po zwroty nie ma dobrego rozwiązania.
Mogą, tu sprzedający chcą tylko wcisnąć i żeby nie daj boże ktoś miał jakiekolwiek pytania.
A zdziwiłabyś się za co sprzedający blokują, zawsze możesz kupić z innego konta.
Znalazłam rok 2019 haha email od firmy
"Dobry wieczór
Z powodu pomyłki w pakowaniu zamówień został wysłany do Pani niewłaściwy towar.
Bardzo proszę o nieodbieranie przesyłki 00259007738843072032, która aktualnie czeka na odbiór.
Jutro wyślę właściwy towar, czyli 3 sztuki płynu Petrygo.
Przepraszam za pomyłkę i niedogodności z nią związane.
@tacim Zwroty teoretycznie nie powinny być powodem blokady ale gdy sprzedawca wystawia coś z wyróżnieniem czy promowaniem i ponosi na tym koszty których nie odzyska to może mieć to wpływ na jego decyzję.
@tacim napisała: "Tylko zwroty nie mogą być powodem blokady tak przynajmniej podaje allegro."
Czy naprawdę Allegro takie informacje podaje? cóż za dwulicowość bo Allegro samo stosuje blokadę ponownego wystąpienia o limit Allegro Pay, gdy się już ten limit wypowiedziało, odstąpiło od umowy.
Allegro nie ma żadnej mocy do ustalania praw, a jednak tak ścimniaa kupującym, szczując na sprzedawców, choć samo robi odwronie.
Tyle hipokryzji co na tym portalu to dotychczas tylko w polityce widziałem.
Dodaniem na czarną listę nie jest powód skorzystania z przysługującego prawa odstąpienia od umowy, ale straty jeśli wystapiły po stronie sprzedawcy z tym związane, a to już konkretny powód dodania na czarną listę, bo firma ma zarabiać, a nie spełniać zachciewajki i kaprysy klienta na swój koszt.