anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostałam zablokowana po 18 latach na allegro i jestem zaskoczona .

tacim
#9 Pomysłodawca#

Witam Was mam pytanie czy sprzedający ma obowiązek odpowiedzieć mi dlaczego mnie zablokował. Jestem pewna na 100% , że nie miał powodu w moim mniemaniu hahah.  Czy blokuje kogo chce i na tym koniec. Czytałam , że to wykroczenie ale skoro nie wiem dlaczego mnie zablokował to nic nie zrobię 🙂

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_Likos_
#21 Demiurg#

@tacim  myśle że powinnaś zapytać np w formie pytania o przedmiot

My na przykład bardzo rzadko blokujemy kupujących niemniej jeśli sie to juz zdarzy to zawsze piszemy notatke kiedy i dlaczego taka blokada nastąpila. Jeśli kupujący pyta to zawsze jesteśmy w stanie takiej informacji udzielić.

Jeśli zapytasz poprzez pytanie o przedmiot sprzedający ma obowiązek udzielić odpowiedzi. Na ile będzie ona sensowna i związana z Twoim pytaniem ...... tego już nie jestem w stanie Ci powiedziec. Powodzenia

oznacz moderatorów

tacim
#9 Pomysłodawca#

Dzięki tak właśnie zrobiłam zadałam pytanie dlaczego i czekam. Jedyne co to mogłam zrobić to coś odesłać przez te 18 lat chyba 2 negatywy wystawiłam . Dzięki poczekam. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tacim ,, Jedyne co to mogłam zrobić to coś odesłać ,, być może ,  samo odesłanie mogło nie wpłynąć na decyzję sprzedawcy niemniej obserwuję mocny ekologiczny trend wśród nadających przesyłki , a sam zwrot mocno obciąża nasze środowisko ... ot takie moje gdybanie  ,ale jak zaznaczyłem wcześniej powodów może być dużo.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tacim nie , nie ma obowiązku , a powodów może być tysiące  ,zdjąć blokadę może tylko sprzedawca .

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Sprzedawcy nie blokują osób z którymi im się dobrze współpracowało, bo i po co?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Albo negatywna ocena, oznaczenie dyskusji jako nierozwiązanej lub częste zwroty, czytaj pozorne zakupy, to najczęstsze powody, czyli wszystkie te, które powodują straty finansowe.

oznacz moderatorów

tacim
#9 Pomysłodawca#

Macie rację oczywiście rozumiem już kupiłam w innym sklepie nie ma problemu. Tylko zwroty nie mogą być powodem blokady tak przynajmniej podaje allegro.  Zresztą zaraz poszukam co i kiedy brałam i dlaczego może tak być .  Generalnie tu odzywa się problem nie sprzedajesz ze smartem nie ma sprzedaży sprzedajesz latasz ciągle po zwroty nie ma dobrego rozwiązania. 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Mogą, tu sprzedający chcą tylko wcisnąć i żeby nie daj boże ktoś miał jakiekolwiek pytania.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A zdziwiłabyś się za co sprzedający blokują, zawsze możesz kupić z innego konta.

oznacz moderatorów

tacim
#9 Pomysłodawca#

Znalazłam rok 2019 haha email od firmy 

"Dobry wieczór

Z powodu pomyłki w pakowaniu zamówień został wysłany do Pani niewłaściwy towar.

Bardzo proszę o nieodbieranie przesyłki 00259007738843072032, która aktualnie czeka na odbiór.

Jutro wyślę właściwy towar, czyli 3 sztuki płynu Petrygo.

Przepraszam za pomyłkę i niedogodności z nią związane.

Pozdrawiam
Administrator serwisu" 
 
firmy nie podaje bo nie ma to znaczenia 
Moja odpowiedź
"No nie wiem nie wiem tacim_0-1674467962706.gif"

 

Hahah szkoda słów dzięki wszystkim. Oczywiście paczkę odesłałam  nawet nie wiem co w niej było .
"
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@tacim Zwroty teoretycznie nie powinny być powodem blokady ale gdy sprzedawca wystawia coś z wyróżnieniem czy promowaniem i ponosi na tym koszty których nie odzyska to może mieć to wpływ na jego decyzję.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@tacim napisała: "Tylko zwroty nie mogą być powodem blokady tak przynajmniej podaje allegro."

Czy naprawdę Allegro takie informacje podaje? cóż za dwulicowość bo Allegro samo stosuje blokadę ponownego wystąpienia o limit Allegro Pay, gdy się już ten limit wypowiedziało, odstąpiło od umowy.

Allegro nie ma żadnej mocy do ustalania praw, a jednak tak ścimniaa kupującym, szczując na sprzedawców, choć samo robi odwronie.

Tyle hipokryzji co na tym portalu to dotychczas tylko w polityce widziałem.

Dodaniem na czarną listę nie jest powód skorzystania z przysługującego prawa odstąpienia od umowy, ale straty jeśli wystapiły po stronie sprzedawcy z tym związane, a to już konkretny powód dodania na czarną listę, bo firma ma zarabiać, a nie spełniać zachciewajki i kaprysy klienta na swój koszt.

 

oznacz moderatorów