anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niemożność zapłaty.

marjol3
#7 Wielbiciel#

Witam,

drugi raz pod rząd nie mogę zakończyć swoich zakupów,jestem zmuszona anulować je. W ostatniej fazie zakupu nie mogę połączyć się ze swoim bankiem. Proszę o pomoc.

marjol3

 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Chaotyczna opowieść.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@marjol3 a wyświetlają Ci się jakieś komunikaty? Z jakiego urządzenia korzystasz? Posiadasz aktualne wersje oprogramowania?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marjol3 do pytań zadanych przez @Client:44052296 dodam jeszcze czy kontaktowałaś się z bankiem w tej sprawie? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

marjol3
#7 Wielbiciel#

Witam 😊

Tak, dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A innymi formami zapłaty masz także problem?

oznacz moderatorów

marjol3
#7 Wielbiciel#

Nie mam problemu z innymi płatnościami. Udało mi się zapłacić,ale musiałam przez przeglądarkę. Coś z moją apka jest nie halo.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@marjol3 Spróbuj zaktualizować swoją aplikację 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

marjol3
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, już jest ok.

oznacz moderatorów