Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
drugi raz pod rząd nie mogę zakończyć swoich zakupów,jestem zmuszona anulować je. W ostatniej fazie zakupu nie mogę połączyć się ze swoim bankiem. Proszę o pomoc.
marjol3
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Chaotyczna opowieść.
@marjol3 a wyświetlają Ci się jakieś komunikaty? Z jakiego urządzenia korzystasz? Posiadasz aktualne wersje oprogramowania?
@marjol3 do pytań zadanych przez @Client:44052296 dodam jeszcze czy kontaktowałaś się z bankiem w tej sprawie?
Witam 😊
Tak, dziękuję bardzo
A innymi formami zapłaty masz także problem?
Nie mam problemu z innymi płatnościami. Udało mi się zapłacić,ale musiałam przez przeglądarkę. Coś z moją apka jest nie halo.
@marjol3 Spróbuj zaktualizować swoją aplikację
Dziękuję, już jest ok.