Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, dzień dobry,
Anulowałam niedawno zakup opłacony w większości z kuponu MyBenefit. Sprzedający nie miał produktu i wiem, że zwrot środków już został zlecony (kilka złotych dopłacone do głównej kwoty są już na moim koncie), jednak kod z Benefitu wciąż nie działa. Kiedy mogę się spodziewać jego ponownej aktywacji? Pozdrawiam
@Client:101409038 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Podsyłam, dziekuje:
69ecc750-90bc-11ed-a3bf-93d78bef68bf
@Client:101409038 Dziękuję, sprawdzimy Twoją transakcję i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie.
@Client:101409038 Przepraszam, że musiałaś czekać na moją odpowiedź, ale
obie karty są aktywne na Twoim koncie w zakładce Kupony, warunki ich wykorzystania zostają bez zmian.