anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostałem bezceremonialnie okradziony

MAMY ROZWIĄZANIE!
aeterna426
#8 Zapaleniec

Dnia 02.09.2025 zamówiłem produkt:

https://allegro.pl/oferta/procesor-amd-ryzen-7-9800x3d-8-x-4-7-ghz-gen-9-17812379855

za który zapłaciłem 1850 zł. Razem z powyższym zamówiłem też tego dnia kilka innych części komputerowych od innych sprzedawców. Zapłaciłem BLIK-iem. Części innych sprzedawców już dawno do mnie doszły. Termin doręczenia powyższej przesyłki mija dzisiaj (10.09.2025), ale ja już widzę co się dzieje. Przesyłka nie jest w ogóle realizowana. Na moje pytania sprzedawca z początku odpowiadał jak autoamt: "Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.". Teraz w ogóle już się nie odzywa. Firma nazywa się vidaXL_ (proszę zwrócić uwagę na podkreślenie na końcu w nazwie). Sprawdziłem firmę vidaXL (bez podkreślenia na końcu), która jest obecna na Allegro i ma bardzo duży asortyment (ponad 30 tys. ofert). Sądziłem, że vidaXL i vidaXL_ to jedna i ta samam firma. Wygląda na to, że nie. Zwróciłem się do firmy VidaXL (bez podkreślenia w nazwie) i odpowiedziano mi, że firma ta nie posiada drugiego konta na Allegro, takiego z podkreśleniem na końcu w nazwie. Sprawdziłem dane firmy VidaXL_. Dzwoniłem pod podany telefon, pisałem na podane maile. Zero kontaktu. Wiem, że sprzedawca NA PEWNO jest obecny i wie co się dzieje, bo kilka dni po zakupieniu przeze mnie procesora zmienił jego cenę na nieco wyższą (1900 zł). Sprzedawca nie też żadnych opinii. Widnieje tylko jedna pozytywna, która daje mu  wskaźnik 100% zadowolenia kupujących. Ma ponad 20 tys. ofert i nikt tego jeszcze nie zauważył, że okrada ludzi w bezceremonialny sposób? Czy ktoś już został przez niego okradziony, czy ja jestem pierwszy? Wydałem ciężko zarobione pieniądze. Co ja teraz zrobię?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
aeterna426
#8 Zapaleniec

... Pisałem już do Allegro w tej sprawie, by zadzwonili do mnie, ale nikt tego nie zrobił. Nie mogę nawet zgłosić, że towar do mnie nie doszedł i nie dojdzie, bo nie minął jeszcze termin tostarczenia towaru.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@aeterna426 po mojemu na razie robisz z igły widły , kupiłeś u Pepika , czas dostarczenia / PRZEWIDYWANY !! / 9-12 DNI ...

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Obyś miał rację.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Spokojnie 😁

w szczegółach zakupu kliknij zielony napis ZGŁOŚ REKLAMACJĘ LUB PROBLEM. 

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Wygląda na to, że vidaXL_ (z podkreśleniem na końcu) to oszust, który podszywa się pod vidaXL (bez podkreślenia) i na razie ma się świetnie na Allegro.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@aeterna426 Wyluzuj trochę.
Nazywanie kogoś bezpodstawnie oszustem nie jest ok. 
Zgłoś problem z zakupem i poczekaj na odpowiedź sprzedającego. 
Jeśli ten się nie odezwie to w dyskusji poproś o pomoc allegro. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komis-bell nie otworzy dyskusji na brak produktu bo nie minął jeszcze czas ...

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Obyście mieli wszyscy rację.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@aeterna426 od tego jest protect tylko jedna uwaga nie używaj tam slowa oszust bo będziesz się musiał na policje udać składać zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa pod groźbą sankcji karnych jeśli będzie nieprawdziwe

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@aeterna426 widzę, że istotnie sprzedający nie nadał jeszcze przesyłki do Twojego zamówienia. Na ten moment proszę Cię o cierpliwość, w razie problemów możesz liczyć na naszą pomoc. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Bardzo Wam dziękuję za kolejne odpowiedzi. Udało mi się otworzyć dyskusję ze sprzedającym. Jeśli rzeczywiście nic złego nie zrobił, to go przeproszę. Zobaczymy co będzie dalej.

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Sprawa zakończona. Chciałbym podziękować pracownikom Allegro za pomoc w rozwiązaniu  powyżej dyskutowanego problemu.

Państwo: Mikołaj [edycja], Justyna [edycja], Justyna [edycja] - przeprowadzili mnie przez wszystkie procedury aż do przyznania mi rekompensaty z programu ochrony kupujących.

Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc.

A co do sprzedawcy (firma [edycja]), to z moich ustaleń wynika (na podstawie wielu przeczytanych opinii o tej firmie), że wystawiają oni na sprzedaż dużo produktów, których nawet nie posiadają na stanie, a gdy ktoś kupi taki produkt, jest całkowicie lekceważony. To zdażyło się wielu osobom, które od nich kupowały, nie tylko mnie. Gdyby nie Allegro i pomoc z ochrony kupujących, to ludzie Ci byliby pozostawieni samym sobie. Nawet nie wiem jak można nazwać tak ohydne zachowanie. Na co liczy ta firma? Że Allegro będzie sprzątać po nich bajzel, który robią?

oznacz moderatorów
MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

Witam.

@aeterna426 

Fajnie że dziękujesz za pomoc, ale podawanie nazwisk w dzisiejszych czasach to co najmniej faux pas. Wyżej wymienieni mają prawo do prywatności i mogą sobie tego nie życzyć.

Jeśli jeszcze możesz to wyedytuj swój post.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Ok, przepraszam, chciałem osobiście podziękować, a nie bardzo wiem jak mam się do nich dostać.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@aeterna426 pewnie byłeś instruowany mailowo np dostawałeś powiadomienia etc więc wyslij podziękowanie albo na formulsrz kontaktowy albo jeśli maile nie były systemowe (niepodpisane) to na tego maila odpisz 

oznacz moderatorów
aeterna426
#8 Zapaleniec

Jedna z moderatorek tego forum już przekazała moje podziękowania. 😊

oznacz moderatorów