Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający dodał mnie do czarnej listy przez co nie mogę zrobić u niego zakupów.
Ale dlaczego to zrobił? Moje podejrzenie jest takie. Po zakupie, oceniłem transakcję i poleciłem sprzedającego z tym, że za koszt przesyłki dałem jedną gwiazdkę. Za wysyłkę taśmy klejącej zapłaciłem 24,99zł. Mam wrażenie, że sprzedający obawia się, być może złej opinii po kolejnym moim zakupie i przez to mnie zablokował. Myślę, że to jest nie fair i allegro powinno coś z tym zrobić. Jestem na czarnej liście za opinie o zakupie...
Sprawdziłem w pozostałych (6) sklepach i w pięciu zmowa czarnolistowa.
@Adnaruk A może po prostu wszystkie te konta należą do jednego sprzedającego?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Też to brałem pod uwagę jednak jest dla mnie niesmak, że płacę za coś ( smart) a nie mogę z tego korzystać. Akurat w tej aukcji ta pozycja jest dostępna tylko w sześciu ofertach - z czego w 5 mam bana. Ban jeżeli już powinien być to tylko u jednego sprzedawcy, no ale cóż...Allegro wysłało napomnienie, z którego sprzedawca pewnie nic sobie nie zrobi ( lotto mi to) ale słowem nie zająknie się na temat tego, że usługa Smart nie jest w pełni realizowana.
@Adnaruk To są skutki brak szacunku do pracy sprzedawców przez wystawienie "subiektywnych" ocen.
Nikt nie płaci sprzedawcom za użeranie ze rożnego maści kombinatorami , krętaczami oraz "wysokiego lotu intelektualistami."
Czarna lista to ich właściwe miejsce.
@aragil "To są skutki brak szacunku do pracy sprzedawców ..."
Zapomniałeś napisać: do ciężkiej pracy.. albo: wytężonej pracy sprzedawców..
Na pewno zabrzmiało by to bardziej "na czasie".
Można było napisać jeszcze: Bardzo dobre oceny im się po prostu należały!...
br. Dla mnie osoba nie wykazująca szacunku do pracy innej osoby jest warta mniej niż ZERO, niezależnie od rodzaju pracy, zrozumiałeś proszę Pana?
@aragil Zrozumiałem, zrozumiałem...
Rozumiem że tylko sprzedający bardzo ciężko pracują, ot tacy wolontariusze, należy im się szacuneczek o pieniądzach zapomnijmy...
A na poważnie: powinna być również czarna lista sprzedających, byłoby sprawiedliwie, czy nie tak? Bo niektórzy coś kiepsko pracują, zdarzają im się wpadki, oj zdarzają...
br. Proszę czytać ze zrozumieniem -"niezależnie od rodzaju pracy".
Co do czarnej listy sprzedających jestem za, chociaż są liczne żale od kupujących które wystawili negatywna ocenę o sprzedawcę ,zostali dodane na CL jednak nadal chcą robić u niego zakupy.😄
@aragil "Proszę czytać ze zrozumieniem..."
Staram się czytać bez zrozumienia, nie chcę być zaliczonym do "Intelektualistów" - proszę pana...
Przepraszam, że wtrącę się po raz kolejny.
W moim przypadku jest mi to OBOJĘTNE, że sprzedający, który obraził się po moim mailu i, który nie przyjął później przeprosin ( za co jest ban) , jednak NIE jest mi OBOJĘTNE, że on po prostu "handluje" moimi danymi.
Chciałem kupić towar, który jest tylko dostępny na 6 aukcjach. Wśród tych sześciu sprzedających, jest jedna firma, która mi dała bana kilka lat za brzydkiego maila ( dowiedziałem się dopiero później jak sprawdzałem wszystkie oferty). Finalizując zakup u sprzedawcy, u którego jestem pierwszy raz, dowiaduje się, że jestem na czarnej liście.
Dopiero po jednym wpisie na społeczności zacząłem sprawdzać pozostałe aukcje. Okazało się, że wśród tych pięciu są cztery sklepy, gdzie w ogóle nie kupowałem ani raz w życiu.
Tak na marginesie - w moim przypadku - był to mail, w którym brzydko napisałem do sprzedawcy - moja wina, moja wina - po prostu nie doczytałem, że wysyłka będzie później. Mój błąd, za który w następnym mailu przeprosiłem. Tyle tytułem wyjaśnienia.
Wziąłem to na klatę, że ktoś nie chce mnie obsługiwać...jego prawo, ale jakim prawem na sześć ofert - 5 jest dla mnie niedostępnych - tym bardziej, że na setki zakupów oddałem 3 czy 4 produkty i za wszystkie płaciłem od razu z góry.
Nawet gdybym był pieniaczem to i tak nadal mam prawo do korzystania z programu Smart w pełnej okazałości..
@aragil "Nikt nie płaci sprzedawcom za użeranie ze rożnego maści kombinatorami , krętaczami oraz "wysokiego lotu intelektualistami."
Ja też uważam że wszelkiej maści intelektualiści i inne wykształciuchy powinny mieć zakaz korzystania z Allegro. Od razu podczas rejestracji powinien być test IQ i element niepożądany powinien być na wstępie eliminowany.
Czy Ty może Kościół Wiecznego Ognia reprezentujesz?
br. Czy masz jakież wewnętrzne kompleksy antykościelne?
Czy jesteś taki śmiały tez w przypadku innych religii?
Sprzedający nie może zmienić adresu w przesyłce "allegro inpost". Można zmienić tylko numer telefonu. W przypadku paczkomatów można zmienić paczkomat, w przypadku mini paczek i kuriera można ruszyć tylko numer telefonu. Jedyna opcja, żeby sprzedający zmienił adres to wygenerowanie całkiem nowej przesyłki, która już siłą rzeczy nie podchodzi pod smarta. Druga opcja to musisz kupić jeszcze raz ale wybrać dobry adres. System jest walnięty pod tym względem.
Dokonując transakcji, akceptujesz także koszt wysyłki. Jeżeli jest on dla ciebie za wysoki, po prostu nie dokonujesz zakupu. Ale najwyraźniej go akceptujesz, skoro opłaciłeś transakcję i chcesz jeszcze zrobić ponowne zakupy. Tylko dlaczego w takim razie obniżasz ocenę?
Ma prawo obniżyć ocenę, bo nie jest to ocena zgodności kosztów wysyłki z cennikiem przewoźnika, tylko subiektywna ocena wysokości kosztów przesyłki. Kupujący moze ocenić, że ten koszt jest za wysoki nawet jeśli będzie to 1 zł. (tylko darmowa wysyłka to uczciwa cena i wtedy jest z automatu "5")
Inna sprawa, że ocena kosztów wysyłki to opcja **piiip**yczna. Równie dobrze mogłaby być opcja "koszt towaru" i kupujący w skali od 1 do 5 oceniałby czy cena była OK, czy też może przepłacił. Ale skoro taka opcja (jaka głupia by nie była) istnieje to kupujący może a nawet musi (bo inaczej nie wystawi komentarza) ocenić..
Najwyraźniej niektórzy kupujący mają problem z rozumieniem co czytają. Zawyżenie kosztów wysyłki następuje wtedy kiedy sprzedający na tej wysyłce zarabia. W ogromnej większości to jednak sprzedający musi jeszcze do tej wysyłki dopłacić. Przecież jest doliczona prowizja od kosztów wysyłki, koszt pudełka i materiałów użytych do zapakowania i koszt zamówienia dojazdu kuriera. W większości przypadków zamówień na 1 szt trzeba dopłacić do interesu. Na koniec tego, taki szanowny Pan kupujący walnie 1 gwiazdkę bo kupił towar za 3 zł i zapłacił 8,99 za wysyłkę. Oczywiście taki Pan kupujący nie napisze uzasadnienia i nie zastanowi się, że przez swoje widzimisię zrobił sprzedającemu krzywdę.
@BDU_TM Kupujacy dobrze rozumieją co jest napisane, ale najwyraźniej wielu sprzedających uważa się za świętą wyrocznię, i kupujący powinni akceptować ich sposób myślenia, albo raczej ich lenistwo intelektualne.
"Szanowny pan kupujący" który kupił przedmiot za 3 zł ma prawo oczekiwać że sprzedający nie będzie tworzył absurdów i znajdzie sposób na obniżenie kosztów wysyłki. Tylko tyle i aż tyle. Może na przykład sprzedać za 12 zł z darmową wysyłką.
A skoro sprzedający tego nie potrafi i zrozumieć też nie chce, więc mamy to co mamy.
@br. Sprzedawca w ogóle nie chce sprzedawać pojedyńczego towaru za 3 zł, bo do takiej transakcji to on dopłaca. Wystawia towar za 3 zł. zakładając, że zdecydowana większość klientów kupi coś więcej. Niestety, jak się trafi klient, który kupi 1 sztukę za 3 zł to trzeba tę transakcję zrealizować, a właściwie charytatywnie oddać coś takiemu klientowi i jeszcze zostać za to ukaranym kiepską oceną za koszt wysyłki.
@vonNogay Oczywista, z tym się zgodzę, ale to nie Jest wina "nierozumiejącego" kupującego lecz świadome ryzyko sprzedającego.
Nie powinno się więc za to obwiniać kupujących że nie wiedzieli co sprzedawca miał na myśli, a z tekstów tu pisanych wyłania się jeden obraz: wszystkiemu są winni kupujący, winni są zawsze nawet jeśli niczego nie kupili.