Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_@ko_alka@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_@ko_alka@ko_alka
Zwróciłam uszkodzony towar do sprzedawcy. Zakup był za pomocą banku i kredytu konsumenckiego.
Czy muszę kontaktować się z bankiem w celu rozwiązania umowy? Czy nastąpi to automatycznie po zwrocie środków przez sprzedawcę?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie zrobi się automatycznie i do czasu zwrotu środków przez sprzedającego ciąży na tobie splata kredytu, jeżeli nie wywiążesz się z umowy mogą naliczyć odsetki. Po spłacie a środki pójdą (Allegro Pay) zwiększą twój limit, możesz wówczas wypłacić nadpłatę.
@gosia_kam_3 co to za kredyt ? zwykły czy allegrowy ?
@gosia_kam_3 Możesz mi podać numer tego zamówienia?
Podaję nr zwrotu do [edycja]
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
28 lut 2022 13:45 M31O/2022
@gosia_kam_3 sprzedawca ma do 14 dni na zwrot 🙂 więc trzeba troszku poczekać i spłacać zobowiązania, jak rozliczy to albo dostaniesz kasę na konto albo wróci do banku, wtedy trzeba rozwiązać umowę z bankiem 🙂
@gosia_kam_3 Sprzedający jeszcze nie zlecił zwrotu. Kiedy to zrobi, środki wrócą do banku, który przyznał kredyt na ten zakup.
@gosia_kam_3
Zwróciłam uszkodzony towar do sprzedawcy.
Jeżeli odesłałaś sprzedawcy (zwróciłaś) w związku ze złożoną reklamacją - to sprzedawca zamiast zwracać pieniądze może rzecz naprawić lub wymienić.
Jeżeli odesłanie było konsekwencją konsumenckiego odstąpienia od umowy - to sprzedawca może ze zwracanej kwoty potrącić za utratę wartości rzeczy z powodu uszkodzeń.