anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zrozliczenie zwrotu - w aplikacji brakuje informacji

Client:35797935
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Otrzymałem dzisiaj email z Allegro z informacją że sprzedający zlecił mi zwrot pieniędzy za zakup (którego nie anulowałem) z komentarzem. Sprzedający zorientował się że sprzedawał coś, czego już nie ma i zainicjował zwrot po swojej stronie. Problem w tym że nie ma o tym informacji w aplikacji Allegro. Na adres email przyszła wiadomość o zwrocie z obszernym komentarzem sprzedającego a na stronie Allegro nie ma po tym śladu.

Gdzie szukać takich informacji?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:35797935
#7 Wielbiciel#

Client35797935_0-1649074880179.png

 

oznacz moderatorów

Client:35797935
#7 Wielbiciel#

Client35797935_1-1649075172377.pngClient35797935_2-1649075203730.png

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:35797935, ja również widzę, że sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot środków. Jeśli sprzedający zleci zwrot środków przez Allegro Finanse, każdorazowo powinieneś otrzymać wiadomość mejlową - analogiczną do tej, którą tu przesłałeś.

Gdybyś odstąpił od zakupu poprzez panel Allegro i zwrócił go, mógłbyś śledzić status zwrotu przesyłki oraz zwrotu środków z poziomu zakładki Moje zakupy. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35797935
#7 Wielbiciel#

@mr_omaczyli mam rozumieć, że jeżeli sprzedający pierwszy zainicjuje proces zwrotu, kupujący nie jest w stanie go śledzić w aplikacji Allegro? Jedyny sposób na sprawdzenie takiego stanu rzeczy to skrzynka mailowa?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów