Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymałem dzisiaj email z Allegro z informacją że sprzedający zlecił mi zwrot pieniędzy za zakup (którego nie anulowałem) z komentarzem. Sprzedający zorientował się że sprzedawał coś, czego już nie ma i zainicjował zwrot po swojej stronie. Problem w tym że nie ma o tym informacji w aplikacji Allegro. Na adres email przyszła wiadomość o zwrocie z obszernym komentarzem sprzedającego a na stronie Allegro nie ma po tym śladu.
Gdzie szukać takich informacji?
Pozdrawiam.
@Client:35797935, ja również widzę, że sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot środków. Jeśli sprzedający zleci zwrot środków przez Allegro Finanse, każdorazowo powinieneś otrzymać wiadomość mejlową - analogiczną do tej, którą tu przesłałeś.
Gdybyś odstąpił od zakupu poprzez panel Allegro i zwrócił go, mógłbyś śledzić status zwrotu przesyłki oraz zwrotu środków z poziomu zakładki Moje zakupy. 🙂
@mr_omaczyli mam rozumieć, że jeżeli sprzedający pierwszy zainicjuje proces zwrotu, kupujący nie jest w stanie go śledzić w aplikacji Allegro? Jedyny sposób na sprawdzenie takiego stanu rzeczy to skrzynka mailowa?
Pozdrawiam.