Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy sprzedawca w momencie gdy przesyła ponownie produkt (za pierwszym razem nie odebrano) ma prawo zwiększyć koszt wysyłki o ponad 200%?
@Kam1110 zależy jaki był pierwotny koszt wysyłki oraz jaki przewoznik.
Sprzedający ma prawo prosic o pokrycie faktycznych kosztów drugiej przesyłki oraz o zwrot kosztów powracajacej przesyłki.
NIektórzy przewoźnicy nie licza za zwrot nieodebranych paczek inni naliczają dodatkowe oplaty. W takim przypadku kupujący ponosi koszt opłaty powrotnej oraz koszt ponownej wysyłki. To może byc te 200% o których wspominasz.
Jeśli nie odebrałeś przesyłki a ta nie była w smarcie z darmowym zwrotem dostawca (np.poczta) przy zwrocie naliczy koszt sprzedawcy a jak ten wysyła ją jeszcze raz to ponosi kolejny koszt .Nieodebranie przesyłki w terminie nie jest winą sprzedawcy ,dlatego koszt nalicza kupującemu .
@Kam1110 Jeżeli to ten sam towar z tej samej oferty, wysłany ponownie tą samą metodą, to nie, nie może zwiększać kosztów wysyłki. Nie musisz się godzić na większy koszty. Jeżeli towar nie został odebrany za pierwszym razem i powrót paczki do sprzedawcy był płatny, może on doliczyć Ci koszt powrotu przesyłki. Jeśli to paczkomat, powrót paczki jest darmowy.