anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwiększone koszty za przesyłkę

Kam1110
#1 Nowicjusz#

Czy sprzedawca w momencie gdy przesyła ponownie produkt (za pierwszym razem nie odebrano) ma prawo zwiększyć koszt wysyłki o ponad 200%? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_Likos_
#21 Demiurg#

@Kam1110  zależy jaki był pierwotny koszt wysyłki oraz jaki przewoznik.

Sprzedający ma prawo prosic o pokrycie faktycznych kosztów drugiej przesyłki oraz o zwrot kosztów powracajacej przesyłki.

NIektórzy przewoźnicy nie licza za zwrot nieodebranych paczek inni naliczają dodatkowe oplaty. W takim przypadku kupujący ponosi koszt opłaty powrotnej oraz koszt ponownej wysyłki. To może byc te 200% o których wspominasz.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli nie odebrałeś przesyłki a ta nie była w smarcie z darmowym zwrotem dostawca (np.poczta) przy zwrocie naliczy koszt sprzedawcy a jak ten wysyła ją jeszcze raz to ponosi kolejny koszt .Nieodebranie przesyłki w terminie nie jest winą sprzedawcy ,dlatego koszt nalicza kupującemu .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Kam1110 Jeżeli to ten sam towar z tej samej oferty, wysłany ponownie tą samą metodą, to nie, nie może zwiększać kosztów wysyłki. Nie musisz się godzić na większy koszty. Jeżeli towar nie został odebrany za pierwszym razem i powrót paczki do sprzedawcy był płatny, może on doliczyć Ci koszt powrotu przesyłki. Jeśli to paczkomat, powrót paczki jest darmowy.

oznacz moderatorów