anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam towar i nie mogę odzyskać pieniędzy ani wymiany na taki jaki zamawiałam!co mam zrobić?

Client:102380837
#7 Wielbiciel#
  • Dnia 13-stego stycznia zwróciłam do firmy [edycja] zasłony ponieważ nie zgadzal się ich kolor,jaki zamawiałam.Rozmawialam z obsługą sklepu ale bezskutecznie.Chce odzyskać pieniądze za towar jak również zwrot kosztu odesłania towaru.Pisalam juz,że opłaty robiłam przez pocztę na PayU ponieważ nie posiadam konta bankowego.Jak mam teraz rozumieć wasze zapewnienia o bezproblemowym zwrocie towaru???ja spełniłam wszystkie warunki,czekam na odpowiedź.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Zaczyna się od dyskisji, Allegro oferuje ci w tym pomoc: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

możesz także po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:102380837 Cześć. Kolor zasłon został wysłany losowo, ponieważ nie uzupełniłaś pola "Informacje dla sprzedającego". Sprzedający po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu poprawnie zlecił zwrot wpłaty.

Zapłaciłaś przelewem tradycyjnym na poczcie, zatem zwrot trafił do PayU. 17 stycznia wysłano do Ciebie wiadomość, abyś podała numer konta, na który można zwrócić pieniądze. Sprawdź proszę adres mejlowy, na który jest zarejestrowane konto, z którego dokonałaś zakupu na Allegro. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ko_alka A jak to się ma do zapewnień Allegro, że pieniądze wpłacone przelewem tradycyjnym na poczcie wracają na rachunek bankowy poczty i kupujący musi udać się na tę pocztę z potwierdzeniem wpłaty, aby odzyskać gotówkę? Mam taką korespondencję sprzed około miesiąca. Czyli raz są zwracane na rachunek poczty, a innym razem kupujący jest proszony o nr konta? Od czego to zależy? Przecież autorka wątku pisze, że nie ma konta w banku. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@xyz96  PayU zleca zwrot środków do placówki pocztowej w momencie, kiedy przy odbiorze takiej płatności otrzymuje od banku dane, z jakich została zrobiona płatność. Czasami są tam dane klienta i płatność automatycznie jest przelewana do placówki. W przypadku braku takich danych, PayU wysyła formularz z prośbą o podanie danych do zwrotu. 

oznacz moderatorów