Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaczyna się od dyskisji, Allegro oferuje ci w tym pomoc: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
możesz także po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:102380837 Cześć. Kolor zasłon został wysłany losowo, ponieważ nie uzupełniłaś pola "Informacje dla sprzedającego". Sprzedający po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu poprawnie zlecił zwrot wpłaty.
Zapłaciłaś przelewem tradycyjnym na poczcie, zatem zwrot trafił do PayU. 17 stycznia wysłano do Ciebie wiadomość, abyś podała numer konta, na który można zwrócić pieniądze. Sprawdź proszę adres mejlowy, na który jest zarejestrowane konto, z którego dokonałaś zakupu na Allegro.
@ko_alka A jak to się ma do zapewnień Allegro, że pieniądze wpłacone przelewem tradycyjnym na poczcie wracają na rachunek bankowy poczty i kupujący musi udać się na tę pocztę z potwierdzeniem wpłaty, aby odzyskać gotówkę? Mam taką korespondencję sprzed około miesiąca. Czyli raz są zwracane na rachunek poczty, a innym razem kupujący jest proszony o nr konta? Od czego to zależy? Przecież autorka wątku pisze, że nie ma konta w banku.
@xyz96 PayU zleca zwrot środków do placówki pocztowej w momencie, kiedy przy odbiorze takiej płatności otrzymuje od banku dane, z jakich została zrobiona płatność. Czasami są tam dane klienta i płatność automatycznie jest przelewana do placówki. W przypadku braku takich danych, PayU wysyła formularz z prośbą o podanie danych do zwrotu.