Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Mam pytanie, 19 grudnia (sobota) kupiłem zestaw kabli do Car Audio, w poniedziałek rano sprzedający napisał do mnie, że aukcja przedłużyła mu się automatycznie i jest nieaktualna. Poinformował również o tym, że zwrócił moją wpłatę przez płatności allegro.
I tutaj wywodzi się moje pytanie. Czy to normalne, że minęły już 3 dni, a przelew do mnie nadal nie doszedł (płaciłem blikiem) oraz nie otrzymałem kompletnie żadnego potwierdzenia z allegro, że taki zwrot miał miejsce?
Przedmiot w kupionych wisi nadal jako kupiony.
Pozdrawiam!
@Client:44707769 Jak zwróci Allegro wysyła maila, otwórz mu dyskusję, zmobilizuje się, na AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:44707769 Jeżeli to było Allegro Lokalnie to sprzedawca kłamie. Tam nie można zwrócić wpłaty przez płatności Allegro - numer konta musiałbyś mu podać, po czym on robi zwykły przelew. Jeśli to jednak było zwykłe Allegro i maila o zwrocie nie było, otwórz Dyskusję tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:44707769 Nie, to nie jest prawidłowa sytuacja. W chwili gdy Sprzedający zleca zwrot środków w naszym systemie, Ty otrzymujesz stosowne powiadomienia mailowe, ale moich informacji wynika, że Sprzedający w ogóle nie zlecił zwrotu dla Ciebie, dlatego też nie otrzymałeś jeszcze pieniędzy za ten zakup. Skontaktuj się proszę ponownie ze Sprzedającym, a jeśli nie będziesz mógł nawiązać z nim kontaktu, tutaj możesz rozpocząć dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić nas o pomoc.
Założyłem dyskusję, dzisiaj Allegro wypowiedziało się w mojej dyskusji „Niestety, zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse nie jest możliwy. W tej sytuacji proszę, by kupujący podał w dyskusji dane do przelewu. Sprzedającego proszę o przedstawienie potwierdzenia zwrotu pieniędzy, wykonanego bezpośrednio na rachunek podany przez klienta.”
Nie ukrywam, że czuję zażenowanie. Mam nadzieję, że ten zwrot nie będzie trwał teraz wieki.
@Client:44707769 Na to jest paragraf : Sprzedający okazał się zwykłym oszustem
Już poprawione 🙂 Choć nie sądzę abym kogokolwiek tutaj zniesławiał. Nikogo dane nie są tutaj przedstawione, a moja wypowiedź jest subiektywna podyktowana obserwacją poczynań mojego sprzedającego.
Pozdrawiam
@Client:44707769 W mojej poprzedniej wypowiedzi udzieliłam Ci nie do końca precyzyjnej informacji, za co przepraszam. Sprzedający co prawda próbował zlecać zwrot, ale z różnych przyczyn zlecenia te nie zostały zrealizowane, stąd też otrzymałeś w dyskusji od nas komunikat, że zwrot przez Allegro Finanse nie jest możliwy. Niemniej jednak podałeś już dane potrzebne do zwrotu, więc sytuacja powinna niebawem się wyjaśnić, a Sprzedający powinien wykonać teraz zwrot bezpośrednio na twój rachunek.
Rozumiem, dziękuję zatem bardzo za pomoc! Mam nadzieję, że wszystko się niebawem rozwiąże.
Życzę Wesołych Świąt 🙂