anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy sprzedawca

MonBil
#9 Pomysłodawca#

[edycja] - sprzedawca oferujący perfumy. Po otrzymaniu, rozpakowaniu okazuje się, że to ordynarna podróbka. Nie odbiera telefonu. Zakup dokonany 17.12.2020 r. W ciągu ostatnich kilku dni pojawiło się na jego koncie więcej podobnych ostrzeżeń - ten sam problem - podróbki i brak kontaktu.

Przestrzegam i jednocześnie proszę Allegro o zainteresowanie się sprzedawcą. 

Ja osobiście nie mam sentymentów dla osób oszukujących, więc niezależnie od finału - sprawa i tak trafi na policję.

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

MonBil
#9 Pomysłodawca#

cytuję odpowiedź, jaką otrzymałam vi email chwilę temu:

Proszę Pani, Ani nie zna Pani artykułu z którego zgłosić ani gdzie, Policja nie zajmuje się takimi sprawami, Jeżeli ma Pani wątpliwości co do oryginalności produktu musi Pani założyć sprawę cywilną i przede wszystkim czekać na opinię biegłego sądowego no i jeszcze udowodnić że produkt, który Pani otrzymała jest produktem od nas bo otrzymała Pani produkt oryginalny na co posiadamy fv zakupu, gwarantuje, że po pierwszym przesłuchaniu zmieni Pani zdanie. Gdyby jednak chciała zwrócić Pani towar bo nie spełnia Pani oczekiwać, myślę ze jest spora szansa na to żebyśmy się dogadali, więc proszę przede wszystkim zmienić ton i się nie ośmieszać znajomością "prawa"

 

śr., 23 gru 2020 o 22:28 MonBil (Allegro) <n2rtsl2wut@allegromail.pl> napisał(a):

W związku z dokonanym oszustwem przez użytkownika [edycja]  (sprzedany produkt jest podróbką) żądam zwrotu pieniędzy z tytułu aukcji nr [edycja] w terminie do 27.12.2020 r., zakup dokonany przez użytkownika „monbil”. Oczekuję natychmiastowego kontaktu, bez ceregieli, pod rygorem odpowiedzialności karnej.

oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#

cd konwersacji via email od  użytkownika [edycja] uaktywnił się):

"a zwrot następuje do 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu, żadanie przez Panią zwrotu do 27.12.2020 można potraktować jako próbę wyłudzenia pieniędzy."
 

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MonBil Oczywiście sprzedawca po zwrocie ma oddać kasę bezzwłocznie, ma 14 dni. Otwórz dyskusję z sprzedawcą przez Allegro ma 24 godz na odpowiedź:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję!

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@MonBil  Przecież wystarczy rzut okiem na aukcje i widać, że murowane problemy. Ani to firma, żadnych danych, brak warunków zwrotu i reklamacji.  No i  "oryginalne produkty najlepszych światowych marek "  za połowę ceny 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#

Może tak, zamówiłam perfumy w pośpiechu, nie znając ich rynku, na życzenie córki. A że studentka 5 r. prawa, to ma teraz casus do rozwiązania. Ubawiła się czytając odpowiedź biznesmena.

Obie będziemy mieć satysfakcję z doprowadzenia sprawy do należnego finału.

Tymczasem uważam, ze należy przestrzec Allegro i użytkowników.

 

oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#
 
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MonBil Byla okazja, teraz problemy, córka "przetestuje" teorię z praktyką, prawa. W sieci nic nie ginie.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  jak to w sieci nic nie ginie?

A mucha?🤣

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 W sieci pająka.🤣mucha-plujka, tysz?

lew433_0-1608761528924.png

 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  Ooooo to fakt- Plujka nie zginie w sieci🤣 Nasza kochana Plujka🤣

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Kaliope_Brzeg  @MonBil  znalazłem takie cóś w opisie jego perfum

Screenshot_2020-12-23 Calvin Klein Euphoria 100ml Woda Perfumowana -50%.png

Potem wybuchniesz ze złości🤣

oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#

To jest pozorny spryt. Większości poszkodowanych w takich przypadkach po prostu nie chce się babrać, bo drobna sprawa. Córa przećwiczy teorię, poprosi o wsparcie patrona, na pewno takie otrzyma.

Generalnie liczy się zamiar nieuczciwego sprzedawcy.

Sprzedawca zakładając konto weryfikował swoją tożsamość. Jeśli na podstawie prawdziwych danych - będzie łatwiej.

Jeśli na podstawie fałszywych danych - większy JEGO problem. Owszem - dla osób dochodzących roszczenia też większy kłopot, ale finalnie - poważne kłopoty sprzedawcy.

Będę informować w tym wątku o przebiegu i finale sprawy. Nie odpuszczę.

 

Pozdrawiam,

Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MonBil Dziękujemy, Zdrowych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@MonBil  też ci życzę Wesołych Świąt.

Pamiętaj, to czas wybaczania😂😂😂

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pulkownik66  Tam jeszcze znalazłam : Przeżyj coś niezwykłego, co zechcesz powtórzyć 🤣😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@MonBilBardzo proszę o informacje oraz rady jak już sprawa będzie w toku, jest tu sporo konsumentów jak i sprzedawców, którzy mają co chwilę problemy z podróbkami i też chcieliby to ukrócić możliwie jak najskuteczniej 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

MonBil
#9 Pomysłodawca#

Dobrze, opiszę.

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Sprawa w zasadzie jest prościutka do ogarnięcia. Tradycyjna w takich przypadkach dyskusja, wystąpienie do POK i ewentualne zgłoszenie sprawy Policji lub bezpośrednio w prokuraturze. Widywałem już podobnych cwaniaczków, którzy tracili nagle cały animusz po zablokowaniu sprzedaży na Allegro i po wezwaniu do złożenia wyjaśnień. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów