Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 18 lutego sprzedający otrzymał ode mnie zwrot towaru i 01 marca wysłał do mnie maila, iż środki zwrócił do allegro (załączył screen z numerem zwrotu) Minęło 4 dni, a ja nadal nie mam środków na swoim rachunku bankowym. W jaki sposób sprawdzić cze sprzedający rzeczywiście dokonał tego zwrotu?
@kiez Powinieneś dostać mejla od Allegro w ciągu 3 dni roboczych zwrot. To był zwrot z jego konta na podane przez Ciebie konto?
Przy opcji zwróć towar wpisałem swój numer rachunku bankowego. Sprzedający wysłął do mnie wiadomość z numerem zwrotu:
Zwrot środków dla kiez
ZWRÓCONE
NR ZWROTU
cdb5a17d-7a8a-11eb-8aec-454d2dae7a59
DATA ZWROTU
zlecono 01 marca 2021, 13:38
POWÓD ZWROTU
zwrot"
@kiez Według naszych danych zwrot został poprawnie zlecony i przekazany na rachunek, z którego płaciłeś podczas zakupu. Sugeruję, żebyś sprawdził ponownie historię wpływów na to konto.
Ok, dopiero teraz ogarnąłem, że opłacałem z innego rachunku. Przy zgłaszaniu zwrotu wpisałem swój numer rachunku i nie wiedziałem, że zwrot nastąpi na rachunek, z którego byo płacone.