Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem głośniki i wybrałem płatność Allegro Pay. Okazało się, że są trochę uszkodzone zrobiłem zwrot. Żeby mieć to szybko uregulowane, spłaciłem ten zakup. W międzyczasie okazało się, że adres do zwrotów jest inny, niż ten na który wysłałem. Paczka została przekierowana na właściwy adres, lecz w międzyczasie upłynął termin 14 dni na zwrot zakupów. Sprzedawca zwrócił pieniądze, lecz na panelu Allegro Pay tego nie widać. Dostałem potwierdzenie zwrotu środków na instrument, z którego dokonana została płatność - nie załączę ze względu na zawarte dane. Mogę przesłać do wglądu w przypadku kontaktu z Allegro.
@M_Swiderek o nadpłatę musisz wystąpić do allegro 🙂
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
Zwrot liczy się od chwili zgłoszenia, 14dni od zakupu i jest 14 dni na wysyłkę czyli w sumie 28 dni, a z tym zwrotem Allegro Pay namieszałeś, potwierdzenie dostałeś od Allegro i nie widać? Zapytaj o to tu :https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
@M_Swiderek Termin 14 dni na zwrot liczy się od dnia wysłania oświadczenia o rezygnacji, czyli od zrobienia zwrotu, potem masz następne 14 dni na odesłanie przedmiotu. Liczy się data wykonania zwrotu i data wysłania, a nie data otrzymania przesyłki przez sprzedawcę. Nie może on z odmówić zwrotu wpłaty z powodu otrzymania towaru po 14-dniwym terminie.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
Jeżeli masz problem ze zwrotem nadpłaty, kontaktuj się z Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc