Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem na Allegro miernik wilgotności i nie byłem z niego zadowolony (niespójnie i nieprecyzyjnie pomiary - różnice w pomiarach w porównaniu do 3 innych mierników, pomiary z tamtych urządzeń były spójne), więc go zwróciłem. Poprosiłem o zwrot środków i po 2 tygodniach od wysyłki zwrotnej towaru otworzyłem dyskusję ze sprzedającym odnośnie braku zwrotu środków. Sprzedający odmówił zwrotu środków (w całości lub częściowo z pomniejszeniem wartości ze ze względu na ślady użytkowania (zdjęta folia od baterii, instrukcja ze śladami użytkowania, wgniecenie w jednym miejscu). Zaproponował skalibrowanie przez producenta i przesyłkę zwrotną towaru.
Czy sprzedający może odmówić zwrotu środków po takim okresie (2 tygodnie od zwrotu towaru), nie informował wcześniej o jakichkolwiek defektach urządzenia po otrzymaniu przesyłki (zatem nie mam pewności, że to mój sprzęt) a następnie już prawie miesiąc trwa kalibrowanie przez producenta, przez co jestem bez towaru już ponad półtora miesiąca. Czy jest okres na odpowiedź sprzedawcy o ewentualnych defektach w zwróconym towarze?
@damianm777 W takiej sytuacji najlepiej kontynuuj dyskusję i opisz w niej, jakie są Twoje oczekiwania dotyczące rozwiązania tej sytuacji.
Piszesz "więc go zwróciłem" zrobiłeś zwrot bez podania przyczyny czy w zasadzie złożyłeś reklamację? jk zwrot to sprzedający nie ma prawa odmówić przy zakupie konsumenckim zwrotu środków w czasie do 14dni max od czasu odstąpienia od umowy zakupu, może za to obniżyć zwrot śrdoków o ile przedmiot stracił na wartości, Natomiast inaczej jest składasz reklamację wówczas sprzedający ma 14dni na jej rozpatrzenie, jeżeli jej w tym czasie nie rozpatrzy to reklamacja jest uznana.