Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio kupowałem 3 produkty od 3 różnych sprzedawców, zapłaciłem łącznie 300zł, za jeden produkt zwrócili mi 200zł, a nie wiadomo dlaczego pozostałe 100 za resztę ponownie mi naliczono, jestem bezsilny, proszę o pomoc
@Client:104444538 A nie któryś ze sprzedawców nie zwrócił ponieważ wyśle towar? podwójna płatność sama wraca.
@Client:104444538 Czy możesz wskazać numery zamówień, o które dokładnie chodzi?
Numer zamówienia znajdziesz w szczegółach zamówienia - długi ciąg alfanumeryczny.
9e3b2250-aa82-11ee-b3d1-d1dc446474ec
9e3b2251-aa82-11ee-b3d1-d1dc446474ec
9e3b2252-aa82-11ee-b3d1-d1dc446474ec - za ten produkt sprzedawca odesłał pieniądze
Opiszę jeszcze raz problem. Zamówiłem całość za 300zł, ostatni produkt został mi zwrócony za 175zł na konto. Czyli na logikę pierwsze 2 produkty są opłacone, lecz na moje konto zawitał rachunek na 128zł z allegro, z sumy wnioskuje że to jest opłata jeszcze raz za 2 pierwsze produkty
@Client:104444538 Sprzedający zwrócił Ci 174,90 zł za ten zakup: https://allegro.pl/oferta/lego-technic-ford-mustang-shelby-gt500-42138-14904122759 (bo właśnie tyle kosztował ten produkt).
Inne zwroty pieniędzy z naszej strony nie wychodziły, pozostałe oferty z zamówienia 9e3b2250-aa82-11ee-b3d1-d1dc446474ec są opłacone, a nawet odebrane.
Widzę jednak, że 3 stycznia próbowałeś kilka razy opłacić swoje zamówienie BLIKiem i być może stąd zwroty błędnej płatności. Najlepiej wyjaśnij to w swoim banku 🙂
okej, bo już się bałem. Czyli moja kolejna próba zapłacenia BLIKiem za produkty u was została odrzucona i pieniądze powinny mi wrócić na konto jeśli dobrze rozumiem. Dziękuje bardzo, bo myślałem że zapłaciłem parę razy i zaraz będą kolejne produkty do mnie dochodzić, a skoro wy kolejnych prób płatności nie przyjeliście to wina leży po stronie banku, dziękuje jeszcze raz za spokój ducha