Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. 8 stycznia o 7 rano zamówiłem laptopa (b1714990-ce4d-11ef-83ad-791ac73db2a2) i zapłaciłem za zamówienie. Pół godziny później zadzwonili do mnie i powiedzieli, że nie mogą sprzedać tego komputera, ponieważ jest uszkodzony. O 8 rano anulowałem zamówienie. Obiecano mi, że środki trafią na moje konto w ciągu dwóch dni. Minęły dwa dni, ale moje środki nie wróciły. Proszę mi powiedzieć, kiedy moje pieniądze zostaną zwrócone.
10 stycznia 2025,
@Client:110174550 zapytaj sprzedającego
@Client:110174550 widzę, że sprzedający zlecił zwrot pieniędzy wczoraj tj. 9 stycznia - wpłata trafi na ten sam rachunek, z którego była realizowana płatność.