Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Sprzedający wysłał mi połowę mojego zamówienia plus błędnie wysłany produkt. Oczekiwał, że produkt odeśle na swój koszt a on dopiero wtedy wyśle mi resztę mojego zamówienia.
Oczywiście się nie zgodziłam. Boje się, że już nie otrzymam reszty mojego zamówienia i strace pieniądze na zwrot.
Z tego co wiem, że jeżeli to Sprzedawca popełnił błąd a ja oczekuje wymiany to powinien dosłać mi resztę mojego zamówienia i odebrać ode mnie błędnie wysłany produkt. Na co nie chciał się zgodzić.
Jak to wygląda?
@Client:83977131 W szczegółach zamówienia kliknij:
W dyskusji napisz że składasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.
Sprzedający ma obowiązek odebrać reklamowany, błędnie wysłany towar na swój koszt i przysłać Ci towar właściwy.
Ewentualnie będzie miał prawo zamiast wysłania właściwego towaru zwrócić Ci jego koszt.
Dyskusje ze Sprzedającym prowadziłam przez 4 dni. Nie chciał odebrać towaru (miałam odesłać na swój koszt) a resztę mojego zamówienia chciał wysłać po zwrocie paczki przeze mnie.... Nie doszliśmy do porozumienia. Chciałam zaznaczyć, że sprawa nie została rozwiązana po zamknięciu dyskusji, ale oznaczyła się jako rozwiązana.
@Client:83977131 podaj proszę numer zamówienia, zweryfikuję sytuację.
Numer zamówienia: 569f5fa2-0a1d-11f0-acc3-bd9bde07a7ec
@Client:83977131 Trzeba poprosić moderację o ponowne otwarcie dyskusji i potem poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro.
Poprosiłam w czwartek. Niestety nic do tej pory się nie zmieniło. Dalej nie mam kontaktu ze Sprzedającym, chociaż nie wiem czy cokolwiek to da skoro przez 4 dni problem nie był rozwiązany. W trakcie dyskusji kilkukrotnie poprosiłam o pomoc Allegro ale niestety bardziej stanęło po stronie Sprzedającego (nie zgodnie z zasadami i regulaminem)
@Client:83977131 Zweryfikowałam dokładnie sytuację z zamówieniem i widzę, że został wypełniony formularz zwrotu jako odstąpienie od zakupu - oznacza to, że umowa została uznana za niezawartą. Wznowiliśmy dyskusję, abyś mogła poprosić nas w razie problemu o pomoc.
Jako kupująca jesteś zobowiązana do odesłania do sprzedającego produktu (możesz skorzystać z darmowego zwrotu SMART lub wezwać nas o pomoc w dyskusji - pomożemy wtedy ze zwrotem przesyłki). Natomiast sprzedający jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za produkt.
Tak, wypełniłam, ponieważ Sprzedający powiedział, ze musze zrobić zwrot, żeby zwrócić błędnie wysłany produkt. Przez cały czas chciałam zwrócić tylko ten produkt a połowę mojego zamówienia zostawić i otrzymać drugą paczkę z resztą mojego zamówienia. Niestety zostałam oszukana.
Paczka jest dłuższa niż 150cm i przewyższa maksymalne wymiary. Do tego za zwrot kurierem widzę kwote 20zł pomimo tego, że zakup był ze SMART i cały czas jest aktywny.
Jak odesłać zamówienie? Przyszły do mnie w dwóch paczkach. Mogę włożyć te produkty do jednej paczki? I jak odesłać paczkę, która jest większa niż może być?
@Client:83977131 widzę, że poprosiłaś nas o pomoc w dyskusji - zaczekaj proszę na wiadomość doradcy i pomożemy z odesłaniem zamówienia do sprzedawcy.