Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Mam problem z jednym sprzedawcą i jego ofertami. Oferty są dostępne. Klikam na Kup teraz, płacę. Za kilka godzin dostaję e-maila, że sprzedający zlecił zwrot. Ale oferta nadal jest u niego aktywna, nawet widzę, że jedna z nich zmieniła cenę na niższą, a w mojej historii zakupów transakcja ma status "Zakup opłacony", a nie "Anulowany". O co tutaj chodzi? Kupuję właśnie po raz kolejny i zapewne za chwilę znów dostanę zwrot kwoty bez anulacji transakcji. Domyślam się, że towaru nie ma, ale... Czemu w takim razie oferty wiszą jako dostępne, termin wysyłki jest bardzo szybki, a moje transakcje nie są anulowane? On sobie jakoś nabija sprzedaże w ten sposób czy co? Moderatorzy pewnie widzą, o jaki sklep chodzi i o które produkty 🙂 Te najnowsze 🙂 Pozdrowienia!
@dog_master tak widzę te zamówienia. W tej sytuacji najlepiej dopytać sprzedającego, dlaczego zleca zwrot wpłaty. Sprawdziliśmy, że to nie my zlecamy tę operację, możesz skontaktować się ze sprzedającym przez przycisk "zapytaj o zakup" w zakładce Moje zakupy.