Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupile towar placac czesc z mojej karty a czesc z wykorzystaniem bonu my benefit, po wplacie okazalo sie, ze sprzedajacy nie ma dostepu do srodkow payU poniewaz ma dosyc powazne braki i niejasnosci w danych swojego konta Allegro, po kilku dniech dyskusji dostalem zwrot srodkow wplaconych karta ale nie dostalem informacji w jaki sposob bedzie mi zwrocony bon o wartosci 200 zl. Czy ktos mial juz podobny przypadek?
Zapytaj o ten bon na czacie tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
dzieki za wskazowke ale czat jest wylaczony 😞 wyslalem zgloszenie
@djk27 Nie jest wyłączony, tylko czasem nie ma nikogo wolnego (najprawdopodobniej) i po prostu wystarczy zaczekać te kilka, kilkanaście minut.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Sprawa szybko została rozwiazana po zgloszeniu problemu- moj bon zostal przywrocony i moge go wykorzystac ponownie.