anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z reklamacją

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich allegrowiczów,

Mam taki problem zakupiłem słuchawki u pewnego sprzedawcy i niestety po otrzymaniu zamówienia okazało się że słuchawki są wadliwe oczywiście odesłałem je na reklamację i po kilku dniach otrzymałem kolejną parę jednak po raz kolejny okazało się że i te słuchawki są również wadliwe i ponownie je odesłałem. Dnia 16.04 sprzedający otrzymał moją przesyłkę (mam potwierdzenie nadania) i od tamtego czasu nie mogę się doprosić o wysłanie kolejnej i tym razem sprawnej pary. Najpierw się dowiedziałem że pracownicy magazynu muszą sprawdzić czy słuchawki są rzeczywiście uszkodzone, potem kilka dni ciszy i dziś dostałem wiadomość od sprzedającego czy mam uwaga "ekspresowy paragon"?? Dodam tylko że słuchawki które zamawiałem były wysyłane z Polski ze Szczecina ale jak się okazało sprzedający [edycja] ma swoją siedzibę gdzieś w Chinach 😞 Czy ktoś może poradzić ile można czekać na takie rozpatrzenie reklamacji? Jak mogę jeśli mogę to przyspieszyć? Czy może odrazu zgłaszać to gdzieś do allegro?

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Marcin

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@StolarzPL Najlepiej będzie, jeśli rozpoczniesz dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny na przesłanie wyjaśnień. Jeżeli tego nie zrobi, będziemy interweniować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za info. Dyskusja rozpoczęta zobaczymy czy to coś pomoże.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie podajemy loginów 🙂 @nat_not, przełoczenje 😛

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Dzięki za czujność.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not, spoko 😄 ale muszę ci ikonkę wymyślić 😮

@_HolaOla_ ma 🤗 bo jest tulisek 😄
@cloudcloud ma 🦎 bo ma kamelełona 😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

giphy (10).gif

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not 😪

@nat_not 😌

😄

oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Po rozpoczęciu "dyskusji" okazało się że sprzedawca wysłał ponownie sprzęt do mnie (podał nr przesyłki i stronkę do śledzenia) jak się jednak okazuje tym razem wysyłka nie jest ze Szczecina tylko z Chin 😕 normalnie ręce opadają 😞 jeszcze będą jaja jak się okaże że mam zapłacić jakieś cło na granicy jak to łaskawie kiedyś tam dojdzie do mnie. Czy ktoś się kiedyś spotkał z taką sytuacją na allegro?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji, gdy sprzęt był już naprawiany, wymieniany, masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Sprzedawca nie może zmienić Twojego żądania. Możesz się zgodzić na kolejną naprawę, wymianę, ale nie musisz.

oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za info. Jeszcze czekam co odpiszą ale twoja propozycja jest kusząca 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Art. 560 Kc  🙂

oznacz moderatorów

Client:27796513
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem z Panem sprzedającym kupiłam bezprzewodowe słuchawki i były wadliwe, odesłałam i Pan ponownie wysłał mi te same wadliwe. Dziś odsyłam je z powrotem. Udało się Panu rozwiązać problem. Nie ukrywam że Pan sprzedający jest bezczelny i wmawia mi że podmieniłam pudełka.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:27796513 Załóż Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej opisz problem, poczekaj na reakcję sprzedawcy, po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Zobaczysz, że sprzedawca nagle stanie się bardziej ugodowy. Zażądaj wymiany na towar sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów, pisz, że to była REKLAMACJA, a nie odstąpienie od umowy. Wszystkie koszty reklamacji, w tym koszty odesłania towaru sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić. Za każdym razem w Dyskusji proś o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

Client:27796513
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Mam nadzieję że uda mi się wygrać z tym Panem, i szczerze wolę żeby mi pieniądze oddał niż 3 raz ponownie odesłał mi ten sam wadliwy produkt.. Dzięki za info. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów