anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot bonu promocyjnego po zwrocie wplaty z winy sprzedajcego

MAMY ROZWIĄZANIE!
djk27
#7 Wielbiciel

Kupile towar placac czesc z mojej karty a czesc z wykorzystaniem bonu my benefit, po wplacie okazalo sie, ze sprzedajacy nie ma dostepu do srodkow payU poniewaz ma dosyc powazne braki i niejasnosci w danych swojego konta Allegro, po kilku dniech dyskusji dostalem zwrot srodkow wplaconych karta ale nie dostalem informacji w jaki sposob bedzie mi zwrocony bon o wartosci 200 zl. Czy ktos mial juz podobny przypadek?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
djk27
#7 Wielbiciel

dzieki za wskazowke ale czat jest wylaczony 😞 wyslalem zgloszenie

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@djk27 Nie jest wyłączony, tylko czasem nie ma nikogo wolnego (najprawdopodobniej) i po prostu wystarczy zaczekać te kilka, kilkanaście minut.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
djk27
#7 Wielbiciel

Sprawa szybko została rozwiazana po zgloszeniu problemu- moj bon zostal przywrocony i moge go wykorzystac ponownie.

oznacz moderatorów