Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem produkt na allegro, podczas statusu przesyłki "oczekuje na nadanie" zgłosiłem zwrot i napisałem, że nie chcę tego zamówienia i proszę nie wysyłać. Pomimo statusu dostałem status odmowny:
"Decyzja o zwrocie
@snajperss55 Zgłoszenie zwrotu nie obliguje sprzedawcy do przerwania procesu realizacji zamówienia
Proszę o przeczytanie całej wiadomości, ponieważ było wg. mnie przeczytane pierwsze zdanie.
@snajperss55 Wypełnienie formularza zwrotu nie jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. Sprzedający mógł wysłać zamówienie, bo było już w realizacji.
W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.