Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czesc, mam pytanie. Niedawno zostal zamowiony zestaw meblosciany (2 szafki oraz komoda). Towar przyszedl zapakowany w 3 paczkach po kazdej na jeden mebel. Najpierw otworzylem paczke z szafa i wszystko bylo w porzadku i zostala ona skrecona. 2 paczka z komodą okazala się nie komodą a stolikiem pod telewizor. Fakt ten zauwazylismy po przykreceniu pierwszych czesci. Jako, że towar okazal sie niezgodny z opisem jest mozliwosc zwrotu gotowki lub zamiany na towar przezemnie zamowiony?
@Client:48105521 co odpowiedział sprzedający po tym jak się z nim skontaktowałeś?
Probowalem sie kontaktowac wczoraj wieczorem jednak jest cisza w biurze ze wzgledu na weekend. Bede probowal ponownie w poniedzualek rano
Takie rzeczy się zdarzają ,ktoś popełnił błąd przy pakowaniu .Myślę że wystarczy zgłosić ten problem sprzedawcy a on wymieni mebel na odpowiedni na swój koszt .
@Client:48105521 W takiej sytuacji masz prawo do złożenia reklamacji sprzedawcy. Wyślij zgłoszenie mailem, nie dzwoń. Sklep powinien na własny koszt odebrać towar błędnie dostarczony i dowieźć właściwy, zgodny z opisem. Jeżeli sprzedawca nie odbierze towaru własnym transportem, powinien Ci zwrócić koszt odesłania. Jeżeli pojawi się jakikolwiek problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej złóż reklamację ponownie i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Ale czy problemem nie bedzie fakt ze zaczelismy juz skrecac ten stolik? Przykręcilem nawet zawiasy do drzwiczek wiec zastanawiam sie czy nie bedzie z ttm problemu
@Client:48105521 To nie może być problemem, wina jest po stronie sprzedawcy. Bez montażu nie poznałbyś, że otrzymałeś inny towar niż zamawiałeś.
@Client:48105521 Myślę że sprzedawca zrozumie swój błąd i co go może czekać z niewywiązania się z zamówienia i nie będzie robił problemów .Lepiej czasem trochę stracić (lub mniej zarobić) niż zepsuć swój wizerunek i stracić klientów.