anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot gotówki ze wzgledu na dostraczenie towaru niezgodnego z opisem

Idź do rozwiązania
Client:48105521
#7 Wielbiciel#

Czesc, mam pytanie. Niedawno zostal zamowiony zestaw meblosciany (2 szafki oraz komoda). Towar przyszedl zapakowany w 3 paczkach po kazdej na jeden mebel. Najpierw otworzylem paczke z szafa i wszystko bylo w porzadku i zostala ona skrecona. 2 paczka z komodą okazala się nie komodą a stolikiem pod telewizor. Fakt ten zauwazylismy po przykreceniu pierwszych czesci. Jako, że towar okazal sie niezgodny z opisem jest mozliwosc zwrotu gotowki lub zamiany na towar przezemnie zamowiony?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:48105521 co odpowiedział sprzedający po tym jak się z nim skontaktowałeś?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:48105521
#7 Wielbiciel#

Probowalem sie kontaktowac wczoraj wieczorem jednak jest cisza w biurze ze wzgledu na weekend. Bede probowal ponownie w poniedzualek rano

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

Takie rzeczy się zdarzają ,ktoś popełnił błąd przy pakowaniu .Myślę że wystarczy zgłosić ten problem sprzedawcy a  on wymieni mebel na odpowiedni na swój koszt .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48105521 W takiej sytuacji masz prawo do złożenia reklamacji sprzedawcy. Wyślij zgłoszenie mailem, nie dzwoń. Sklep powinien na własny koszt odebrać towar błędnie dostarczony i dowieźć właściwy, zgodny z opisem. Jeżeli sprzedawca nie odbierze towaru własnym transportem, powinien Ci zwrócić koszt odesłania. Jeżeli pojawi się jakikolwiek problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej złóż reklamację ponownie i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów
Client:48105521
#7 Wielbiciel#

Ale czy problemem nie bedzie fakt ze zaczelismy juz skrecac ten stolik? Przykręcilem nawet zawiasy do drzwiczek wiec zastanawiam sie czy nie bedzie z ttm problemu

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48105521 To nie może być problemem, wina jest po stronie sprzedawcy. Bez montażu nie poznałbyś, że otrzymałeś inny towar niż zamawiałeś.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

@Client:48105521 Myślę że sprzedawca zrozumie swój błąd i co go może czekać z niewywiązania się z zamówienia i nie będzie robił problemów .Lepiej czasem trochę stracić (lub mniej zarobić) niż zepsuć swój wizerunek i stracić klientów.

oznacz moderatorów