anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot klucza steam

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:111321914
#2 Obserwator#

witam, chciałam się dowiedzieć co mam zrobić gdy kupiłam klucz do steam na grę, aczkolwiek nie dostałam klucza, a gdy zgłosiłam zwrot dostałam informacje by przygotować paczkę do zwrotu, i teraz nie jestem pewna co mam zrobić. Chciałam jeszcze dodać że nie mam żadnego kontaktu ze sprzedającym 😞

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:111321914  jeśli sprzedający się zgodził na zwrot, to już nic nie musisz robić

oznacz moderatorów
pecela
#18 Luminarz#

@Client:111321914

Jeżeli nie otrzymałaś zamówienia, to złoż reklamację sprzedawcy.

Natomiast jeżeli chodzi zwrot, to produkty cyfrowe, nie podlegają zwrotowi. Nie ma możliwości stwierdzić, czy klucz nie został zużyty.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:111321914   To trochę nie tak, przedmiotów cyfrowych, kluczy, kodów itp się nie zwraca.

Nie możesz przygotować paczki bo klucz nie jest do paczki.  Teraz jedyna możliwość kliknąć  "Szczególy zakupu" a następnie "zgłoś problem"  jezeli ta opcja jest jeszcze aktywna.

Tam opisujesz problem, brak zakupionego przedmiotu. 

oznacz moderatorów