Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, chciałam się dowiedzieć co mam zrobić gdy kupiłam klucz do steam na grę, aczkolwiek nie dostałam klucza, a gdy zgłosiłam zwrot dostałam informacje by przygotować paczkę do zwrotu, i teraz nie jestem pewna co mam zrobić. Chciałam jeszcze dodać że nie mam żadnego kontaktu ze sprzedającym 😞
@Client:111321914 jeśli sprzedający się zgodził na zwrot, to już nic nie musisz robić
Jeżeli nie otrzymałaś zamówienia, to złoż reklamację sprzedawcy.
Natomiast jeżeli chodzi zwrot, to produkty cyfrowe, nie podlegają zwrotowi. Nie ma możliwości stwierdzić, czy klucz nie został zużyty.
@Client:111321914 To trochę nie tak, przedmiotów cyfrowych, kluczy, kodów itp się nie zwraca.
Nie możesz przygotować paczki bo klucz nie jest do paczki. Teraz jedyna możliwość kliknąć "Szczególy zakupu" a następnie "zgłoś problem" jezeli ta opcja jest jeszcze aktywna.
Tam opisujesz problem, brak zakupionego przedmiotu.